Harvia Oyj, Pörssitiedote, 10.9.2019 klo 16.30

Harvia Oyj:n tulosjulkistukset ja yhtiökokous vuonna 2020

Harvia Oyj julkistaa tilinpäätöksen vuodelta 2019 ja osavuosikatsaukset vuonna 2020 seuraavasti:

• 11.2.2020 Tilinpäätöstiedote vuodelta 2019
  • 28.4.2020 Osavuosikatsaus tammi−maaliskuu 2020
  • 13.8.2020 Puolivuotiskatsaus tammi−kesäkuu 2020
  • 5.11.2020 Osavuosikatsaus tammi−syyskuu 2020

Vuosikertomuksen sähköinen versio, joka sisältää tilinpäätöksen vuodelta 2019 ilmestyy 2.3.2020 alkavalla viikolla (viikko 10/2020).

Harvia Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään Helsingissä 2.4.2020 klo 10.00. Tarkka paikka ilmoitetaan myöhemmin.

Lisätietoja antaa:

Ari Vesterinen, talousjohtaja
puh: +358 40 5050 440
[email protected]

Harvia on liikevaihdolla mitattuna yksi maailman johtavista sauna- ja spa-markkinoilla toimivista yhtiöistä. Yhtiön tuotemerkit ja tuotevalikoima ovat markkinalla hyvin tunnettuja ja yhtiön kokonaisvaltainen tuotevalikoima pyrkii vastaamaan kansainvälisen sauna- ja spa-markkinan tarpeisiin, sekä alan ammattilaisille että kuluttajille.

Harvian liikevaihto vuonna 2018 oli 61,9 miljoonaa euroa, liikevoitto 9,4 miljoonaa euroa ja oikaistu liikevoitto 10,9 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa työskentelee noin 400 alan ammattilaista Suomessa, Kiinassa ja Hongkongissa, Romaniassa, Itävallassa, Yhdysvalloissa, Saksassa ja Virossa. Muuramessa Harvian pääkonttorin yhteydessä sijaitsee myös yhtiön suurin saunojen ja saunakomponenttien tuotantolaitos.

Lue lisää www.harvia.fi

Harvia on yksi maailman johtavista sauna- ja spa-yhtiöistä. Harvialla on kokonaisvaltainen tuotevalikoima, jolla se pyrkii vastaamaan kansainvälisen sauna- ja spa-markkinan tarpeisiin, sekä alan ammattilaisille että kuluttajille. Yhtiön tuotevalikoima kattaa kaikki kolme saunatyyppiä: perinteisen saunan, höyrysaunan ja infrapunasaunan. Yhtiö on rakentanut näiden ympärille kattavan ja kilpailukykyisen tuotevalikoiman, josta asiakkaat löytävät kaikki tarvittavat tuotteet saunan kiukaista ja komponenteista aina kokonaisiin saunatoimituksiin saakka.