Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Harvia Oyj, Pörssitiedote, 16.9.2022 klo 15.00

Harvia Oyj julkistaa tilinpäätöksen vuodelta 2022 ja osavuosikatsaukset vuonna 2023 seuraavasti:

• 9.2.2023 Tilinpäätöstiedote vuodelta 2022
  • 4.5.2023 Osavuosikatsaus tammi−maaliskuu 2023
  • 10.8.2023 Puolivuotiskatsaus tammi−kesäkuu 2023
  • 2.11.2023 Osavuosikatsaus tammi−syyskuu 2023

Vuosikertomuksen sähköinen versio, joka sisältää tilinpäätöksen vuodelta 2022 ilmestyy 13.3.2022 alkavalla viikolla (viikko 11/2022).

Harvia Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään Helsingissä 20.4.2023 klo 10.00. Tarkka paikka ilmoitetaan myöhemmin.

Lisätietoja antaa:

Ari Vesterinen, talousjohtaja
puh: +358 40 5050 440

Harvia lyhyesti

Harvia on liikevaihdolla mitattuna yksi maailman johtavista sauna- ja spa-markkinoilla toimivista yhtiöistä. Yhtiön tuotemerkit ja tuotevalikoima ovat markkinalla hyvin tunnettuja ja yhtiön kokonaisvaltainen tuotevalikoima pyrkii vastaamaan kansainvälisen sauna- ja spa-markkinan tarpeisiin, sekä alan ammattilaisille että kuluttajille.

Harvian liikevaihto vuonna 2021 oli 179,1 miljoonaa euroa, josta 79 % tuli Suomen ulkopuolelta. Konsernin palveluksessa on yli 800 alan ammattilaista Suomessa, Kiinassa ja Hongkongissa, Romaniassa, Itävallassa, Yhdysvalloissa, Saksassa, Virossa ja Venäjällä. Muuramessa Harvian pääkonttorin yhteydessä sijaitsee myös yhtiön suurin saunojen ja saunakomponenttien tuotantolaitos.

Lue lisää: https://harviagroup.com

Harvia on vuonna 1950 perustettu, liikevaihdolla mitattuna yksi maailman johtavista sauna- ja spa-markkinoilla toimivista yhtiöistä. Yhtiöllä on kattava tarjooma kiukaista ja kiuaskomponenteista aina kokonaisiin sauna- ja spa-ratkaisuihin. Harvian asiakkaita ovat niin kuluttaja-asiakkaat kuin sauna- ja spa-alan ammattilaiset. Harvian tuotteita myydään jälleenmyyntiverkoston kautta maailmanlaajuisesti.