Herantis Pharma julkaisee touko-kesäkuun uutiskirjeen

Herantis Pharma Oyj
Lehdistötiedote 1.7.2019 kello 9:00

Herantis Pharma Oyj (”Herantis”) on julkaissut touko-kesäkuun 2019 uutiskirjeensä, joka on tämän lehdistötiedotteen liitteenä.

Herantiksen osakkeenomistajille suunnattu uutiskirje julkaistaan joka toinen kuukausi yhtiön verkkosivustolla. Uutiskirjeen voi myös tilata lähetettäväksi sähköpostitse.

Herantis Pharma Oyj, Pekka Simula, toimitusjohtaja, puh. +358 40 7300 445
Yhtiön verkkosivusto: www.herantis.com

Herantis Pharma Oyj

Herantis Pharma Oyj on innovatiivinen lääkekehitysyhtiö, joka keskittyy regeneratiiviseen eli uudistavaan lääketieteeseen ja sairauksiin, joihin ei tunneta riittävän hyviä hoitoja. Yhtiön kliinisiin tutkimuksiin edenneet lääkeaihiot, CDNF ja Lymfactin, pohjautuvat alojensa johtavaan tieteelliseen tutkimukseen maailmassa. Molemmat tähtäävät läpimurtoon vaikeissa sairauksissa: CDNF hermorappeumasairauksien kuten Parkinsonin taudin hoidossa, Lymfactin rintasyöpähoidon aiheuttaman lymfaturvotuksen ja mahdollisesti muiden lymfaturvotuksien hoidossa. Herantiksen osakkeet ovat listattuna Nasdaq Helsinki Oy:n First North -listalla.

Jakelu:

www.herantis.com

Liite

Miljoonat ihmiset kärsivät sairauksista joihin ei tunneta hoitoa. Samaan aikaan tuhannet tutkijat ympäri maailmaa työskentelevät varhaisen kehitysvaiheen tutkimusprojekteissa, joiden tuloksien pohjalta saatetaan kehittää uusia lääkevalmisteita ja hoitomuotoja niitä tarvitseville potilaille. Herantis Pharma Oyj on suomalainen lääkekehitysyhtiö, joka on erikoistunut tuomaan varhaisen kehitysvaiheen tutkimuslöydöksiä kliinisiin lääketutkimuksiin, pyrkien kehittämään niistä uusia lääkkeitä.