Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Herantis Pharma Oyj

Lehdistötiedote 5.10.2022 klo 15:30

Herantis Pharma Oyj ("Herantis"), Parkinsonin taudin taudinkulkuun vaikuttavia uusia hoitoja kehittävä innovatiivinen bioteknologiayritys, ilmoitti tänään, että yhtiön toimitusjohtaja Antti Vuolanto ja tieteellinen johtaja Henri Huttunen osallistuvat kahdenkeskisiin tapaamisiin Bio-Europe 2022 -tapahtumassa 24.-26.10.2022. Antti Vuolanto osallistuu lisäksi 12.10.2022 Redeye Theme: Neurology -teemapäivään, jossa hän pitää yhtiöesittelyn ja on mukana keskushermostosairauksia koskevassa paneelikeskustelussa.

Tapahtumatiedot:

Redeye Theme: Neurology 12.10.2022

Osallistumislinkki: Redeye Theme: Neurology (https://www.redeye.se/events/847068/redeye-theme-neurology#aboutevent)

BIO-Europe 2022, 24.-26.10.2022, Leipzig

Jos haluat kahdenkeskisen tapaamisen Herantiksen johdon kanssa, voit ottaa yhteyttä tapahtuman järjestäjiin tai sopia tapaamisesta BIO-Europen nettialustalla, tai lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected].

Yhteystiedot lisätietoja varten:

Julie Silber/Gabriela Urquilla

Puh: +46 (0)7 93 486 277/+46 (0)72-396 72 19

S-posti: [email protected]

Hyväksytty neuvonantaja: UB Securities Oy, Suomi: +358 9 25 380 225, Ruotsi: +358 40 5161400

Yrityksen verkkosivusto: www.herantis.com

Herantis Pharma Oyj

Herantis Pharma Oyj on Parkinsonin taudin taudinkulkuun vaikuttavia hoitoja kehittävä innovatiivinen bioteknologiayritys. Herantiksen kärkiaihio HER-096 on pieni, CDNF-proteiinin aktiivisesta alueesta johdettu synteettinen peptidomimeettinen yhdiste, jossa yhdistyvät CDNF-proteiinin ainutlaatuinen toimintamekanismi ja ihonalaisen annostelun käytön mahdollistuminen.

Herantiksen osakkeet on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland ja Nasdaq First North Growth Market Sweden -markkinapaikoilla.

Lisätietoja:https://www.herantis.com

Herantis on vuonna 2008 perustettu suomalainen lääketeollisuuden yritys. Herantis Pharma on erikoistunut tuomaan varhaisen kehitysvaiheen tutkimuslöydöksiä kliinisiin lääketutkimuksiin, pyrkien kehittämään niistä uusia lääkkeitä. Yhtiö tekee mm. tutkimusta ja lääkekehitystä CDNF:ään perustuvien hoitojen kehittämiseksi Parkinsonin tautiin ja vastaaviin hermorappeumasairauksiin kuten Lewyn kappale -tautiin.