Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Herantis Pharma Oyj, Yhtiötiedote, 5.9.2022 klo 8:00

Herantis Pharma Oyj:n ("Herantis") optio-ohjelman 2010 optioilla on merkitty yhteensä 2.400 osaketta. Optio-oikeuksien perusteella merkityt uudet osakkeet on tänään rekisteröity Patentti- ja rekisterihallituksen ylläpitämään kaupparekisteriin. Uudet osakkeet tuottavat omistajilleen osakkeenomistajan oikeudet, kun ne on laskettu liikkeeseen arvo-osuusjärjestelmässä, arviolta 2.9.2022.

Kaupankäynnin uusilla osakkeilla arvioidaan alkavan Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla arviolta 6.9.2022 alkaen edellyttäen, että Nasdaq Helsinki Oy hyväksyy Herantiksen jättämän listalleottohakemuksen.

Merkintöjen seurauksena Herantiksen osakkeiden lukumäärä nousee 16.912.394 osakkeeseen.

Yhteystiedot lisätietoja varten:

Julie Silber/Gabriela Urquilla

Puh.: +46 (0)7 93 486 277/+46 (0)72-396 72 19

---------------------------------

Hyväksytty neuvonantaja: UB Securities Oy, Suomi: +358 9 25 380 225, Ruotsi: +358 40 5161400

Yhtiön verkkosivusto: www.herantis.com

Herantis Pharma Oyj

Herantis Pharma Oyj on Parkinsonin taudin taudinkulkuun vaikuttavia hoitoja kehittävä innovatiivinen bioteknologiayritys. Herantiksen kärkiaihio HER-096 on pieni, CDNF-proteiinin aktiivisesta alueesta johdettu synteettinen peptidomimeettinen yhdiste, jossa yhdistyvät CDNF-proteiinin ainutlaatuinen toimintamekanismi ja ihonalaisen annostelun käytön mahdollistuminen.

Herantiksen osakkeet on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland sekä Nasdaq First North Growth Market Sweden -markkinapaikoilla.

Lisätiedot: https://www.herantis.com

Herantis on vuonna 2008 perustettu suomalainen lääketeollisuuden yritys. Herantis Pharma on erikoistunut tuomaan varhaisen kehitysvaiheen tutkimuslöydöksiä kliinisiin lääketutkimuksiin, pyrkien kehittämään niistä uusia lääkkeitä. Yhtiö tekee mm. tutkimusta ja lääkekehitystä CDNF:ään perustuvien hoitojen kehittämiseksi Parkinsonin tautiin ja vastaaviin hermorappeumasairauksiin kuten Lewyn kappale -tautiin.