Etsi

HKScanin omien osakkeiden hankinta on päättynyt

HKScan Oyj on saanut päätökseen yhtiön omien A-sarjan osakkeiden takaisinosto-ohjelmansa, jonka aloittamisesta yhtiö tiedotti 25.9.2019. Yhtiö on hankkinut Nasdaq Helsinki Oy:n järjestämässä kaupankäynnissä 1.10.2019 - 12.12.2019 välisenä aikana yhteensä 2 000 000 omaa A-sarjan osakettaan 2,3614 euron keskihintaan. Osakkeiden kokonaishankintahinta oli 4,7 miljoonaa euroa.

HKScan Oyj:n osakkeiden kokonaismäärä 13.12.2019 on 98 951 781 osaketta ja se jakaantuu kahteen sarjaan seuraavasti: A-osakkeita 93 551 781 kpl ja K-osakkeita 5 400 000. Tehtyjen hankintojen jälkeen HKScan Oyj:n hallussa olevien omien A-sarjan osakkeiden lukumäärä on 2 000 000 osaketta.

HKScan Oyj

Viestintäjohtaja (SVP) Heidi Hirvonen, puh. 010 570 6072

HKScan Media Service Desk, puh. 010 570 5700 tai [email protected]

HKScan Oyj on pörssilistattu ruokatalo, jolla on yli sadan vuoden kokemus vastuullisesta pohjoismaisesta ruoantuotannosta asiakkaiden ja kuluttajien tarpeisiin. HKScanissa vastuullinen tapa toimia kattaa koko arvoketjun tilalta kuluttajalle. Lähes 7 200 ammattilaistamme varmistavat lupauksen tuotteidemme hyvästä mausta ja laadusta. Kotimarkkinoitamme ovat Suomi, Ruotsi, Tanska ja Baltia. Monipuoliseen tuotevalikoimaamme kuuluvat siipikarjan-, sian-, naudan- ja lampaanliha sekä lihavalmisteet ja ateriat. Yhtiön vahvoja tuotemerkkejä ovat HK®, Kariniemen®, Via®, Scan®, Pärsons®, Rakvere®, Tallegg® ja Rose®. Vuonna 2018 HKScanin liikevaihto oli 1,7 miljardia euroa.

Jakelu:

www.hkscan.com

HKScan Oyj on pörssilistattu ruokatalo, jolla on yli sadan vuoden kokemus vastuullisesta pohjoismaisesta ruoantuotannosta asiakkaiden ja kuluttajien tarpeisiin. HKScanissa vastuullinen tapa toimia kattaa koko arvoketjun tilalta kuluttajalle. Lähes 7000 ammattilaistamme varmistavat lupauksen tuotteidemme hyvästä mausta ja laadusta. Kotimarkkinoitamme ovat Suomi, Ruotsi, Tanska ja Baltia. Monipuoliseen tuotevalikoimaamme kuuluvat siipikarjan-, sian-, naudan- ja lampaanliha sekä lihavalmisteet ja ateriat.