Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Hoivatilat Oyj
8.4.2020 klo 14:00 EET

Hoivatilat Oyj muuttaa taloudellisen raportoinnin käytäntöään

Hoivatilat Oyj ("Hoivatilat") muuttaa taloudellisen raportoinnin käytäntöään ja tulee jatkossa julkaisemaan ainoastaan puolivuosikatsauksen ja tilinpäätöstiedotteen. Näin ollen Hoivatilat ei tule julkaisemaan 6.5.2020 liiketoimintakatsausta ajalta tammi-maaliskuu 2020 eikä 4.11.2020 liiketoimintakatsausta ajalta tammi-syyskuu 2020 kuten aikaisemmin oli ilmoitettu.

Aureit Holding Oy ("Aureit Holding") on hankkinut julkisella ostotarjouksella yli 90 prosenttia kaikista Hoivatilojen liikkeeseen laskemista ja ulkona olevista osakkeista ja äänistä. Aureit Holding on 15.1.2020 käynnistänyt Hoivatilojen vähemmistöosakkeita koskevan lunastusmenettelyn hakemalla välimiesmenettelyn aloittamista osakeyhtiölain 18 luvun 4 §:n mukaisesti lunastaakseen kaikki jäljellä olevat Hoivatilojen liikkeeseen lasketut ja ulkona olevat osakkeet.

Aureit Holding on ilmoittanut huolehtivansa siitä, että Hoivatilat hakee osakkeidensa poistamista Nasdaq Helsingin pörssilistalta niin pian kuin se on soveltuvan lainsäädännön mukaisesti sallittua ja käytännössä mahdollista. Tämän johdosta tammi-kesäkuulta annettavan puolivuosikatsauksen julkistaminen riippuu pörssilistalta poistamisen aikataulusta ja se tullaan julkaisemaan ainoastaan, mikäli soveltuva lainsäädäntö näin edellyttää.

Jussi Karjula
Hoivatilat Oyj

Hoivatilat lyhyesti
Hoivatilat Oyj on erikoistunut päivä- ja hoivakotikiinteistöjen, koulujen sekä palvelukortteleiden tuottamiseen, omistamiseen ja vuokraamiseen. Hoivatilat on perustettu vuonna 2008 ja yhtiö on tehnyt yhteistyötä jo noin 60 suomalaisen kunnan kanssa sekä käynnistänyt 200 kiinteistöhanketta eri puolilla Suomea ja Ruotsia. www.hoivatilat.fi

Hoivatilat on hoiva- ja päiväkotitilojen sekä palvelukortteleiden ja koulujen tuottamiseen, rakennuttamiseen, omistamiseen ja vuokraamiseen erikoistunut palveluyhtiö. Hoivatilat tarjoaa laadukkaita ja kustannustehokkaita vuokrahoivatilaratkaisuja varhaiskasvatuksen ja hoivan alalla pääosin yksityisille palveluntarjoajille mutta myös kunnille ja kaupungeille. Hoivatilojen mallissa tilan käyttäjä saa toiveidensa mukaiset tilat ns. avaimet käteen -periaatteella, yhdellä sopimuksella. Tilojen tuottamisen lisäksi yhtiö hoitaa kaikki rakentamiseen liittyvät sopimus- ja lupaprosessit.