HONKARAKENNE OYJ    Pörssitiedote   31.12.2020 KLO 9:00

HONKARAKENTEEN TALOUDELLISTEN KATSAUSTEN JULKAISUPÄIVÄT VUONNA 2021

Honkarakenne julkaisee tilinpäätöstiedotteen vuodelta 2020 torstaina 18.2.2021.

Puolivuosikatsaus tammi – kesäkuulta 2021 julkaistaan torstaina 26.8.2021.

Hallituksen toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2020 kokonaisuudessaan julkaistaan yhtiön kotisivuilla www.honka.fi viimeistään viikolla 12 vuonna 2021.

Honkarakenne Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi perjantaina 16.4.2021. Yhtiön hallitus esittää erillisen yhtiökokouskutsun myöhemmin.

Honkarakenne Oyj

Marko Saarelainen

Toimitusjohtaja Marko Saarelainen, puh 040 542 0254, [email protected] tai
talousjohtaja Leena Aalto, puh 040 769 4590, [email protected]

Finanssivalvonta
www.honka.fi

Honkarakenne Oyj valmistaa Honka®-tuotemerkillään laadukkaita, terveellisiä ja ekologisia omakotitaloja, vapaa-ajan asuntoja ja julkisia rakennuksia suomalaisesta massiivipuusta. Yhtiö on toimittanut 85 000 rakennusta yli 50 maahan. Talopaketit valmistetaan Suomessa, yhtiön oma tehdas sijaitsee Karstulassa. Vuonna 2019 Honkarakenne-konsernin liikevaihto oli 47,5 miljoonaa euroa, josta viennin osuus oli 34 %. www.honka.fi

Honka-brändillä toimiva Honkarakenne on laadustaan ja innovaatioistaan tunnettu hirsitalovalmistaja, jota ajaa eteenpäin tahto edistää hyvää ja luonnollista elämää. Valmistamme hirsitaloja ja yksilöllisiä puutaloja laadukkaimmasta suomalaisesta massiivipuusta omalla tehtaallamme Karstulassa – 60 vuoden, yli 85 000 toimitetun talon ja lukuisten innovaatioiden tuomalla kokemuksella. Honka on välittävän ja vastuullisen ihmisen valinta aikakaudella, jolloin elämisen ja asumisen laadulla on todella paljon merkitystä.