Innofactor Oyj:n sisäpiiritieto, julkaistu 14.5.2019 klo 8.55

Innofactor Oyj:n lakiasiainjohtaja Anna-Maria Palmroos on irtisanoutunut siirtyessään uusiin tehtäviin yhtiön ulkopuolelle. Palmroosin työsuhde päättyy kolmen kuukauden irtisanomisajan kuluttua.

Espoossa 14.5.2019

INNOFACTOR OYJ

Sami Ensio, toimitusjohtaja

Sami Ensio, toimitusjohtaja
Innofactor Oyj
Puh. 050 584 2029

Jakelu:
NASDAQ Helsinki
Keskeiset mediat
www.innofactor.fi

Innofactor
Innofactor on johtava yritysten, julkishallinnon ja kolmannen sektorin modernin digitaalisen organisaation edistäjä Pohjoismaissa yli 1 500 asiakkaalleen. Innofactorilla on Pohjoismaiden laajin Microsoft-ekosysteemin ratkaisutarjonta ja johtava osaaminen. Innofactorilla työskentelee noin 600 innostunutta ja motivoitunutta huippuasiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Vuosina 2014–2018 Innofactorin liikevaihdon vuotuinen kasvu on ollut keskimäärin yli 14 %. Innofactor Oyj:n osake on noteerattu NASDAQ Helsinki Oy:n päälistalla toimialalla teknologia. www.innofactor.fi #ModernDigitalOrganization

Vuonna 2000 perustettu Innofactor on Pohjoismaiden johtavia Microsoft-ratkaisuihin keskittyneitä ohjelmistotoimittajia. Yhtiön liiketoiminta koostuu järjestelmäintegraattorina toimimisesta IT-projekteissa sekä omien ohjelmistotuotteiden ja -palveluiden kehittämisestä ja myynnistä. Yhtiössä työskentelee yli 600 henkilöä Suomessa, Tanskassa, Norjasssa ja Ruotsissa. Innofactorin nykyinen rakenne on syntynyt lukuisten yrityskauppojen seurauksena.