Intrum is today publishing an updated prospectus (in Swedish) for their Medium Term Note (MTN) programme, which enables the company to issue bonds in the Swedish market. The aggregate nominal amount for the MTN programme has been increased from SEK 5 billion to SEK 10 billion.

The Swedish Financial Supervisory Authority has today approved and registered the updated prospectus. The updated prospectus can be downloaded from Intrum's website. (https://www.intrum.com/investors/debt-investors/)

For further information, please contact:
Emil Folkesson, Group Treasury Director
tel: +46 8 546 102 02
[email protected]

Intrum-konserni on johtava luotonhallintapalveluiden asiantuntija. Intrum auttaa yrityksiä menestymään tehostamalla niiden kassavirtaa ja pitkän aikavälin kannattavuutta sekä tukee asiakkaitaan kohti parempaa taloudellista tulevaisuutta.Tämä on yksi Intrumin tärkeimmistä tehtävistä. Intrumilla työskentelee yli 8 000 luotonhallinnan asiantuntijaa, jotka palvelevat noin 80 000 yritystä Euroopassa. Vuonna 2017 Intrumin pro forma liikevaihto oli 12.2 miljardia Ruotstin kruunuua. Intrumin pääkonttori sijaitsee Tukholmassa Ruotsissa, ja Intrumin osake on listattu pörssissä (Nasdaq Stockholm).