Investors House Oyj

Pörssitiedote, julkaistavissa 24.5.2018 klo 16.00

INVESTORS HOUSE OYJ: POSITIIVINEN TULOSVAROITUS

Investors House antaa ohjeistuksen koskien koko vuoden 2018 operatiivista tulosta (EPRA). Yhtiö päivittää vuoden 2018 näkymiä koskevan ohjeistuksensa seuraavasti:

Uusi ohjeistus:

Yhtiö arvioi, että operatiivinen tulos (EPRA) paranee vuonna 2018 edellisvuoteen verrattuna.

Aikaisempi ohjeistus:

Yhtiö arvioi, että on olemassa edellytykset vuoden 2018 operatiivisen tuloksen (EPRA) säilymiselle vähintään vuoden 2017 tasolla.

Investors House julkaisee osavuosikatsauksen 1-3/2018 perjantaina 25.5.2018 noin klo 9.30. Osavuosikatsausta koskeva tiedotustilaisuus sijoittajille, analyytikoille ja medialle järjestetään 25.5. klo 13 Nasdaq Helsingin tiloissa Pörssitalolla Fabianinkatu 14. Tiedotustilaisuutta voi seurata webcastina InderesTV:n kautta klo 13 alkaen.

Helsinki 24.5.2018
Investors House Oyj

Lisätiedot: Toimitusjohtaja Petri Roininen, puh 040 – 761 9669

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.investorshouse.fi

Investors House on kiinteistöalan aktiivinen sijoitusyhtiö, joka toimii kiinteistöliiketoiminnan koko arvoketjussa aina tontin hankinnasta ja hankekehityksestä omistamisen ja vuokrauksen kautta kiinteistövarallisuuden hoitoon ja kiinteistörahastojen hallinnointiin. Liiketoimintamalli tarjoaa useita arvonluonnin mahdollisuuksia ja vakaata tuottoa. Omistaja-arvon kasvattaminen on yhtiön keskeinen tavoite.

Tunnusluvut 2017 2018e 2019e
Liikevaihto 6.4 8.5 11.8