Investors House Oyj

Lehdistötiedote 15.12.2020 klo 15:30

INVESTORS HOUSEN RAHASTO MYI HALLIKIINTEISTÖN IKAALISISSA

Investors Housen tytäryhtiö Investors House Rahastot Oy:n hallinnoima erikoissijoitusrahasto on tänään toteuttanut Ikaalisten kaupungissa sijaitsevaa hallikiinteistöä koskevan kaupan. Ostajana on paikallinen sijoittaja Matti Hiekka. Kauppahinta on lievästi positiivinen suhteessa taseen käypään arvoon.

”Olemme omistusaikanamme neuvotelleet kohteeseen pitkän vuokrasopimuksen ja tämän jälkeen myyneet kiinteistön. Kohde sijaitsee Ikaalisten kylpylän alueella, mutta ei ole olennainen osa alueen kehittämistä. Olemme myös varmistaneet kylpylän huoltotoimintojen jatkumisen kaupan jälkeen.”, sanoo Kiinteistövarallisuudenhoidosta vastaava johtaja Antti Lahtinen

Helsinki 15.12.2020

Investors House Oyj

Lisätiedot:
Johtaja Antti Lahtinen, Investors House Kiinteistövarallisuudenhoito, puh 040 538 6931

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.investorshouse.fi

Investors House luo omistaja-arvoa yhdistämällä osaamisensa kiinteistö- ja finanssimarkkinan koko arvoketjussa. Toimintamalli tarjoaa useita kasvu- ja ansaintamahdollisuuksia, minkä lisäksi yhtiö pystyy hyödyntämään tehokkaasti markkinoilla avautuvia mahdollisuuksia ja allokoimaan pääomia parhaaksi katsomallaan tavalla.

Investors House on kiinteistöalan aktiivinen sijoitusyhtiö, joka toimii kiinteistöliiketoiminnan koko arvoketjussa aina tontin hankinnasta ja hankekehityksestä omistamisen ja vuokrauksen kautta kiinteistövarallisuuden hoitoon ja kiinteistörahastojen hallinnointiin. Liiketoimintamalli tarjoaa useita arvonluonnin mahdollisuuksia ja vakaata tuottoa. Omistaja-arvon kasvattaminen on yhtiön keskeinen tavoite.