Investors House Oyj

Pörssitiedote 1.6.2021 klo 15.30

INVESTORS HOUSEN TALOUSJOHTAJA VAIHTUU

Investors Housen talousjohtajana marraskuusta 2017 toiminut Matti Leinonen jää syksyn 2021 aikana pois yhtiön palveluksesta. Yhtiö ja talousjohtaja ovat sopineet siirtymisen toteuttamisesta yhteistyössä siten, että toiminta jatkuu häiriöttömästi. Yhtiö on käynnistänyt toimet seuraajan valinnasta.

Toimitusjohtaja Petri Roininen:

’’Kiitän Mattia hienosti hoidetusta työstä. Samalla toivotan menestystä uusiin haasteisiin.’’

Helsinki 1.6.2021

Investors House Oyj

Lisätiedot        Petri Roininen, puh 040 761 9669

Jakelu        Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.investorshouse.fi

Investors House luo omistaja-arvoa yhdistämällä osaamisensa kiinteistö- ja finanssimarkkinan koko arvoketjussa. Toimintamalli tarjoaa useita kasvu- ja ansaintamahdollisuuksia, minkä lisäksi yhtiö pystyy hyödyntämään tehokkaasti markkinoilla avautuvia mahdollisuuksia ja allokoimaan pääomia parhaaksi katsomallaan tavalla.

Investors House on vuonna 1988 perustettu yhtiö, joka toimii kiinteistö- ja finanssimarkkinan koko arvoketjussa. Kiinteistömarkkinalla yhtiö toimii aina tontin hankinnasta ja rakennuttamisesta kiinteistöjen omistamiseen ja kiinteistövarallisuuden hoitoon. Finanssimarkkinalla yhtiö pyrkii hakemaan pääomakevyttä ja skaalautuvaa kasvua erityisesti uusien kiinteistörahastojen ja erilaisten yhteissijoitusinstrumenttien avulla. Yhtiö on ollut listattuna Nasdaq Helsingin päälistalla vuodesta 1989.