Etsi

YHTIÖTIEDOTE
03.09.2019 kello 08.30

Johanna Hurskainen jättää Privanet Groupin talousjohtajan paikan

Privanet Group Oyj:n talousjohtaja Johanna Hurskainen on irtisanoutunut ja siirtyy uusiin tehtäviin konsernin ulkopuolella. Hurskainen on toiminut konsernin talousjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä syksystä 2016 alkaen ja konsernissa helmikuusta 2016 lähtien. Siirtymäkaudella syksyn loppuun asti hän avustaa perehdytyksessä, kun yhtiö on nimittänyt uuden talousjohtajan.

”Kiitän Johannaa pitkästä ja ansiokkaasta työstä yhtiömme eteen ja toivotan hänelle mitä parhainta jatkoa”, sanoo Privanet Group Oyj:n toimitusjohtaja Karri Salmi.

Timo T. Laitinen, hallituksen puheenjohtaja
[email protected]

Karri Salmi, toimitusjohtaja
+358 (0)50 67 540