Kemira Oyj, Johtohenkilöiden liiketoimet, 10.5.2022 klo 13.30

Kemira Oyj: Ilmoitus johtohenkilön liiketoimesta; Tina Sejersgård Fanø on vastaanottanut Kemiran osakkeita osana hallituksen palkkioita

Kemira Oyj:n varsinainen yhtiökokous 24.3.2022 päätti, että yhtiön hallituksen jäsenten vuosipalkkiot maksetaan yhtiön osakkeiden ja rahaosuuden yhdistelmänä siten, että vuosipalkkiosta 40 % maksetaan yhtiön hallussa olevina ja 60 % maksetaan rahana. Tämän päätöksen mukaisesti hallituksen jäsen Tina Sejersgård Fanølle on luovutettu yhtiön omia osakkeita seuraavasti:

Ilmoitusvelvollinen:

Nimi: Sejersgård Fanø, Tina

Asema: Hallituksen jäsen/varajäsen

Liikkeeseenlaskija: KEMIRA OYJ

LEI: 74370031Y7RK5H88CQ48

Ilmoituksen luonne: ENSIMMÄINEN ILMOITUS

Viitenumero: 14637/5/4

____________________________________________

Liiketoimen päivämäärä: 2022-05-10

Kauppapaikka ei sovellu

Instrumenttityyppi: OSAKE

ISIN: FI0009004824

Liiketoimen luonne: OSAKEPALKKION VASTAANOTTAMINEN

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot

(1): Volyymi: 1 680 Yksikköhinta: 0 EUR

Liiketoimien yhdistetyt tiedot

(1): Volyymi: 1 680 Keskihinta: 0 EUR

Osakkeiden kokonaisomistus kaupan jälkeen: 1 680 osaketta

Kemira on maailman johtava kestäviä kemikaaliratkaisuja runsaasti vettä käyttäville teollisuudenaloille valmistava yhtiö. Kilpailuetumme perustuu asiakkaiden prosessi- ja resurssitehokkuutta sekä laatua parhaiten tukeviin tuotteisiin ja asiantuntemukseen. Keskitymme massa- ja paperiteollisuuteen, vedenkäsittelyyn sekä öljy- ja kaasuteollisuuteen. Vuonna 2020 Kemiran liikevaihto oli noin 2,4 miljardia euroa ja henkilöstön määrä noin 5 000. Kemiran osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.kemira.fi