Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Keskisuomalainen Oyj, osakkeiden kokonaismäärä ja kokonaisäänimäärä, pörssitiedote, 19.8.2022 klo 9.30

Keskisuomalainen Oyj:n K-osakkeita on muunnettu A-osakkeiksi kahden muuntovaatimuksen perusteella 1 226 kappaletta. Nämä osakkeet on merkitty kaupparekisteriin 19.8.2022. Kaupankäynti näillä osakkeilla alkaa 22.8.2022. Osakkeet jakaantuvat muunnon jälkeen seuraavasti:

K-osakkeita 4 626 685 kappaletta ja 92 533 700 ääntä
A-osakkeita 5 415 783 kappaletta ja 5 415 783 ääntä

Muunto ei vaikuta osakkeiden kokonaismäärään, joka on 10 042 468 kappaletta eikä osakepääoman määrään, joka on 2 257 283,80 euroa. Osakkeiden kokonaisäänimäärä on 97 949 483 ääntä.

Lisätietoja: Vesa-Pekka Kangaskorpi, toimitusjohtaja, Keskisuomalainen Oyj, p. 050 688 33

Keskisuomalainen Oyj
Vesa-Pekka Kangaskorpi

www.keskisuomalainen.com

Keskisuomalainen-konserni on vuonna 1870 perustettu viestintäkonserni. Yhtiön päätoimialana on sanomalehtien kustantaminen, sanomalehtien ja muiden painotuotteiden painaminen ja jakelu sekä sähköinen liiketoiminta. Keskisuomalainen-konserni on lehtinimikkeiden määrällä mitattuna Suomen suurin sanoma- ja kaupunkilehtikustantaja. Keskisuomalainen-konsernin kotipaikkakunta on Jyväskylä.