Etsi

KONE Oyj, pörssitiedote, 23. lokakuuta 2019 klo 12.45

KONE Oyj:n taloudellisten katsausten aikataulu vuonna 2020

KONE julkaisee vuonna 2020 seuraavat taloudelliset katsaukset:

Tilinpäätöstiedote 2019 ja
Vuosikatsaus 2019 sis. tilinpäätös                             28. tammikuuta 2020

Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 2020               22. huhtikuuta 2020

Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2020                17. heinäkuuta 2020

Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2020                 22. lokakuuta 2020

Tilinpäätöstiedote, puolivuosikatsaus ja osavuosikatsaukset julkistetaan arviolta klo 12.30.

Varsinainen yhtiökokous suunnitellaan pidettävän tiistaina 25. helmikuuta 2020. KONEen hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin.

Lisätiedot:
Sanna Kaje, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 0204 75 4705

Lähettäjä:
KONE Oyj

Henrik Ehrnrooth

Ilkka Hara
talousjohtaja

KONE yrityksenä
KONEen tavoitteena on tehdä kaupungeista parempia paikkoja elää. Olemme alallamme yksi maailman johtavista yrityksistä. Valmistamme hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä tarjoamme ratkaisuja laitteiden huoltoon ja modernisointiin rakennusten koko elinkaaren ajan. Teemme ihmisten liikkumisesta korkeammissa ja älykkäämmissä rakennuksissa turvallista, mukavaa ja luotettavaa. Vuonna 2018 KONEen liikevaihto oli 9,1 miljardia euroa ja vuoden 2018 lopulla henkilöstömäärä oli yli 57 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

www.kone.com

KONE kuuluu alansa johtaviin yrityksiin ja tarjoaa asiakkailleen edistyksellisiä hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä monipuolisia ratkaisuja niiden huoltoon ja modernisointiin. Eri asiakasryhmien tarpeiden ymmärtäminen on ohjannut toimintaamme jo sadan vuoden ajan. Tavoitteemme on tarjota paras käyttäjäkokemus kehittämällä ja toimittamalla ratkaisuja, jotka mahdollistavat ihmisten liikkumisen rakennuksissa sujuvasti, turvallisesti, mukavasti ja viivytyksettä yhä enemmän kaupungistuvassa ympäristössä.