Etsi

KONECRANES, PÖRSSITIEDOTE
14.10.2019 klo 9.00

Konecranes ilmoittaa muutoksesta johtoryhmässään

Konecranes ilmoitti tänään, että markkinointi- ja yhteiskuntasuhdejohtaja ja johtoryhmän jäsen Minna Aila on päättänyt jättää Konecranesin ja siirtyä toisen yrityksen palvelukseen viimeistään huhtikuuhun 2020 mennessä.

”Jäämme kaipaamaan Minnan erinomaista panosta viestintään, markkinointiin ja yritysvastuuseen. Hänen lähtönsä on menetys Konecranesille ja epäilemättä hyöty uudelle työnantajalle. Haluan jo nyt kiittää Minnaa hänen työpanoksestaan ja toivottaa hänelle mitä parhainta menestystä uusissa tehtävissä”, sanoo Konecranesin väliaikainen toimitusjohtaja ja talousjohtaja Teo Ottola.

Konecranes aloittaa uuden markkinointi- ja yhteiskuntasuhdejohtajan rekrytoinnin välittömästi.

KONECRANES OYJ

Teo Ottola, väliaikainen toimitusjohtaja, talousjohtaja, puh. 020 427 2040

Konecranes on yksi maailman johtavista nostolaitevalmistajista, ja sen asiakkaita ovat muun muassa koneenrakennus- ja prosessiteollisuus, telakat, satamat ja terminaalit. Yritys toimittaa asiakkailleen toimintaa tehostavia nostoratkaisuja ja huoltopalveluita kaikille nosturimerkeille ja työstökoneille. Vuonna 2018 Konecranes-konsernin liikevaihto oli yhteensä 3,16 miljardia euroa. Konsernilla on 16 100 työntekijää 50 maassa. Konecranes Oyj:n osakkeet on noteerattu Nasdaq Helsingissä (osakkeen tunnus: KCR).

www.konecranes.com

Konecranes on yksi maailman johtavista nostolaitevalmistajista, ja sen asiakkaita ovat muun muassa koneenrakennus- ja prosessi teollisuus, telakat, satamat ja terminaalit. Yritys toimittaa asiakkailleen toimintaa tehostavia nostoratkaisuja ja huoltopalveluita kaikille nosturimerkeille ja työstökoneille. Vuonna 2013 Konecranes-konsernin liikevaihto oli yhteensä 2 100 miljoonaa euroa. Konsernilla on 11 800 työntekijää ja 600 huoltopistettä 48 maassa. Konecranes Oyj:n osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä (osakkeen tunnus: KCR1V).