NEXT GAMES OYJ: NEXT GAMESIN VARSINAISEN YHTIÖKOKOUKSEN JA HALLITUKSEN KOKOUKSEN PÄÄTÖKSET 31.3.2021 KLO 15:45

Next Games Oyj:n 31.3.2021 klo 14:00 julkaisemassa varsinaisen yhtiökokouksen ja hallituksen kokouksen päätöksiä koskevassa tiedotteessa oli virheellinen tieto (Cerfified Adviser: Danske Bank A/S, Suomen sivuliike, tel. +358 10 546 7938). Next Gamesin Certified Adviser on:

Alexander Corporate Finance Oy

Hyväksytty neuvonantaja

NEXT GAMES OYJ

Next Games (Helsinki Nasdaq First North: NXTGMS) on lisensoituihin peleihin keskittyvä mobiilipelien kehittäjä ja julkaisija sekä ensimmäinen Suomessa pörssiin listautunut mobiilipeliyritys. Hyvän vastaanoton saaneiden The Walking Dead -peliensä ansiosta, Next Games on suunnannäyttäjä massaviihdetuotteiden pohjalta luotavien, palvelupohjaisten mobiilipelien alalla. Tällä hetkellä Next Games kehittää useaa viihdebrändilisensseihin perustuvaa peliä, mukaan lukien Blade Runner Rogue -peliä, joka perustuu suosittuihin Blade Runner-elokuviin sekä Netflixin Stranger Things -sarjaan perustuvaa mobiilipeliä. www.nextgames.com/fi

Next Games on vuonna 2013 perustettu lisensoituihin peleihin keskittyvä mobiilipelien kehittäjä ja julkaisija sekä ensimmäinen Suomessa pörssiin listautunut mobiilipeliyritys. Next Games kehittää brändilisenssien pohjalta ilmaiseksi ladattavia massaviihdetuotteiden pohjalta luotavia mobiilipelejä free-to-play (F2P) -liiketoimintamallilla. Valmiit pelit yhtiö julkaisee itse digitaalisissa jakelualustoissa (App Store, Google Play).