Copyright © 2021. Inderes Oyj. All rights reserved.

LeadDesk Oyj Lehdistötiedote 13.8.2021 kello 9.00

LeadDesk julkistaa tiedotteen ensimmäisestä puolivuosikaudesta perjantaina 27.8.2021 kello 9.00.

LeadDesk järjestää analyytikoille, medialle sekä sijoittajille tarkoitetun tiedotustilaisuuden 27.8.2021 kello 10.00 alkaen Teams-ohjelmiston välityksellä.

Yhtiön toimitusjohtaja Olli Nokso-Koivisto käy tilaisuudessa läpi puolivuotiskatsauksen ja odotukset syksylle 2021. Presentaatio tullaan pitämään englannin kielellä.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan perjantaihin 20.8.2021 mennessä yhtiön talousjohtaja Pauliina Leimulle sähköpostiosoitteeseen [email protected].Ilmoittautuneille toimitetaan sähköpostitse linkki, jonka kautta tilaisuuteen voi osallistua.

Tilaisuuden esitysmateriaali on nähtävillä yhtiön verkkosivuilla http://www.leaddesk.fi tiedotustilaisuuden päätyttyä.

Lisätietoja

Olli Nokso-Koivisto, toimitusjohtaja, LeadDesk Oyj

+358 44 066 5765

[email protected]

Hyväksytty neuvonantaja:

Oaklins Merasco Oy, puhelin +358 9 6129 670

LeadDesk lyhyesti:

LeadDesk on nopeasti kasvava ja kansainvälistyvä ohjelmistoyhtiö, joka toimii pilvipohjaisten ohjelmistojen markkinoilla Euroopassa. Yhtiö tarjoaa LeadDesk-pilvipalvelua suurivolyymisen asiakaspalvelun ja myynnin tarpeisiin ja on kasvanut Pohjoismaiden johtavaksi pilvipalveluna tarjottavien asiakaspalvelu- ja myyntiohjelmistojen toimittajaksi. Vuonna 2020 yhtiön liikevaihto oli 13,8 miljoonaa euroa. Ulkomaisen lisenssiliikevaihdon osuus oli 52 % lisenssiliikevaihdosta.  LeadDesk Oyj:n osake on kaupankäynnin kohteena First North Finland -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella LEADD. Yhtiöllä on toimistot seitsemässä maassa Euroopassa. LeadDesk-pilvipalvelua käyttää yli 1 000 asiakasta ympäri maailmaa. www.leaddesk.com

LeadDesk on vuonna 2009 perustettu pilvipohjaisten contact center – ohjelmistojen tarjoaja suuren kontaktimäärän asiakaspalvelun ja myynnin tarpeisiin. LeadDeskin Software as a Service -mallilla toimitettavan selainpohjaisen ohjelmiston avulla myynti- ja asiakaspalveluhenkilöstö pystyy työskentelemään tehokkaasti kontaktoinnissa sekä asiakaskontaktien vastaanotossa. Yhtiöllä on toimipisteet Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Hollannissa ja Espanjassa.