LeadDesk Oyj Lehdistötiedote 7.9.2021 kello 9.00

SEB on aloittanut LeadDesk Oyj:n seurannan ja analysoinnin.

Analyytikoiden toimittamat analyysit ovat LeadDesk Oyj:tä seuraavien tahojen itsenäinen ja puolueeton näkemys yhtiöstä. LeadDesk ei voi vaikuttaa analyysien sisältöön eikä myöskään niissä esitettävän tiedon luotettavuuteen. LeadDesk ei vastaa tietojen todenperäisyydestä, kattavuudesta tai niiden käytöstä kenenkään toimesta.

SEB:n analyytikon yhteystiedot ovat nähtävillä LeadDeskin Sijoittajat-sivuilta https://leaddesk.com/fi/sijoittajat/sijoittajayhteydet/analyytikot/.

SEB:n analyysi on saatavilla SEB:n nettisivuilta osoitteesta https://research.sebgroup.com/corporate/companies/2880/overview.

Olli Nokso-Koivisto, toimitusjohtaja, LeadDesk Oyj

LeadDesk lyhyesti

LeadDesk on nopeasti kasvava ja kansainvälistyvä ohjelmistoyhtiö, joka toimii pilvipohjaisten ohjelmistojen markkinoilla Euroopassa. Yhtiö tarjoaa LeadDesk-pilvipalvelua suurivolyymisen asiakaspalvelun ja myynnin tarpeisiin ja on kasvanut Pohjoismaiden johtavaksi pilvipalveluna tarjottavien asiakaspalvelu- ja myyntiohjelmistojen toimittajaksi. Vuonna 2020 yhtiön liikevaihto oli 13,8 miljoonaa euroa. Ulkomaisen lisenssiliikevaihdon osuus oli 52 % lisenssiliikevaihdosta. LeadDesk Oyj:n osake on kaupankäynnin kohteena First North Finland -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella LEADD. Yhtiöllä on toimistot seitsemässä maassa Euroopassa. LeadDesk-pilvipalvelua käyttää yli 1 000 asiakasta ympäri maailmaa. www.leaddesk.com

LeadDesk on vuonna 2009 perustettu pilvipohjaisten contact center – ohjelmistojen tarjoaja suuren kontaktimäärän asiakaspalvelun ja myynnin tarpeisiin. LeadDeskin Software as a Service -mallilla toimitettavan selainpohjaisen ohjelmiston avulla myynti- ja asiakaspalveluhenkilöstö pystyy työskentelemään tehokkaasti kontaktoinnissa sekä asiakaskontaktien vastaanotossa. Yhtiöllä on toimipisteet Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Hollannissa ja Espanjassa.