LeadDesk Oyj Lehdistötiedote 21.6.2022 kello 13.45

SaaS-pohjaisten contact center -ohjelmistojen valmistaja LeadDesk toimittaa Päijät-Hämeen hyvinvointialueelle asiakaspalveluratkaisun. Asiakaspalveluratkaisun keskeisessä roolissa on muun muassa laaja ja moderni takaisinsoittopalvelu. Ratkaisu  tulee nivoutumaan tiiviiksi kokonaisuudeksi hyvinvointialueen vaihdepalvelujen kanssa.

Neljän vuoden sopimuksen arvo on koko sopimuskaudelta noin 1 280 000 euroa. Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymä valitsi LeadDeskin julkisena kilpailutuksena tehdyn hankinnan kautta.

"Kuten aiemmin julkaisemamme sopimus YTHS:n kanssa, sopimus Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymän kanssa on todiste vahvasta osaamisestamme sosiaali- ja terveydenhuollon alalla. Asiakaspalveluratkaisu on kriittinen hoidontarpeen arvioinnissa. LeadDeskin ratkaisu on luotettava ja sopii siksi erinomaisesti vaativaan käyttöön", kommentoi LeadDeskin Enterprise-myynnistä vastaava johtaja Mika Matikainen.
"Kuten mainitsin edellisessä liiketoimintakatsauksessamme, Enterprise-asiakkuudet ovat meille tärkeä kasvun ajuri. Superhienoa nähdä, että valitsemamme strategia kantaa jatkuvasti hedelmää. Olemme myös kehittäneet enterprise-toimitusprosessiamme sujuvammaksi. Se mahdollistaa asiakkaille nopeamman käyttöönoton" iloitsee LeadDeskin toimitusjohtaja Olli Nokso-Koivisto.

Olli Nokso-Koivisto, toimitusjohtaja, LeadDesk Oyj

Jakelu:

Keskeinen media

www.leaddesk.com

LeadDesk Oyj lyhyesti

LeadDesk on nopeasti kasvava ja kansainvälistyvä ohjelmistoyhtiö, joka toimii pilvipohjaisten ohjelmistojen markkinoilla Euroopassa. Konserni tarjoaa LeadDesk-pilvipalvelua asiakaspalvelun ja myynnin tarpeisiin. LeadDesk Oyj on kasvanut alansa johtavaksi toimijaksi Pohjoismaissa. Vuonna 2021 konsernin liikevaihto oli 24,6 miljoonaa euroa, josta ulkomaisen liikevaihdon osuus oli 61 %. LeadDesk Oyj:n osake on kaupankäynnin kohteena First North Finland -markkinapaikalla kaupankäyntitunnuksella LEADD. Konsernilla on toimistot seitsemässä maassa Euroopassa. LeadDesk-pilvipalvelua käyttää noin 1 500 asiakasta ympäri maailmaa.  www.leaddesk.com

LeadDesk on vuonna 2009 perustettu pilvipohjaisten contact center – ohjelmistojen tarjoaja suuren kontaktimäärän asiakaspalvelun ja myynnin tarpeisiin. LeadDeskin Software as a Service -mallilla toimitettavan selainpohjaisen ohjelmiston avulla myynti- ja asiakaspalveluhenkilöstö pystyy työskentelemään tehokkaasti kontaktoinnissa sekä asiakaskontaktien vastaanotossa. Yhtiöllä on toimipisteet Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Hollannissa ja Espanjassa.