Lehto Group Oyj:n konsernin johtoryhmän kokoonpano muuttuu 19.8.2019 alkaen.

Diplomi-insinööri Toni Kankare, 40, on nimitetty Lehto Group Oyj:n kaupalliseksi johtajaksi sekä konsernin johtoryhmän jäseneksi 19.8.2019 alkaen. Kankareella on yli 15 vuoden monipuolinen kokemus kiinteistö- ja rakennusalalta, viimeksi SRV Yhtiöt Oyj:n hankekehitysjohtajan tehtävästä.

Lehdon tehdastuotannosta vastaava johtaja Pekka Korkala jättää tehtävänsä omasta pyynnöstään ja siirtyy toisen yhtiön palvelukseen 1.9.2019 alkaen. Hänen seuraajanaan ja konsernin johtoryhmän jäsenenä aloittaa 19.8.2019 diplomi-insinööri Jukka Haapalainen, 44. Haapalaisella on lähes 20 vuoden kokemus monipuolisista ja vaativista teollisuuden kehittämis- ja johtamistehtävistä. Viimeksi hän on työskennellyt muun muassa Nestor Cables Oy:ssä ja Eastman Chemical Company:ssa.

"Pekka Korkala on työskennellyt Lehdolla strategiamme kannalta keskeisessä tehtävässä. Haluamme kiittää häntä Lehdon teollisen valmistuksen merkittävästä kehittämisestä", toteaa toimitusjohtaja Hannu Lehto.

Konsernin johtoryhmän kokoonpano on 19.8.2019 alkaen seuraava:

Hannu Lehto, toimitusjohtaja

Veli-Pekka Paloranta, talousjohtaja

Juha Höyhtyä, johtaja, Asunnot-palvelualue

Jaakko Heikkilä, johtaja, Toimitilat-palvelualue

Ville Kettunen, johtaja, Hyvinvointitilat-palvelualue

Timo Reiniluoto, johtaja, Liiketoiminnan tukipalvelut

Arto Tolonen, kehitysjohtaja

Kaarle Törrönen, henkilöstöjohtaja

Toni Kankare, kaupallinen johtaja

Jukka Haapalainen, johtaja, Teollinen tuotanto

Lisätiedot:

Hannu Lehto

0500 280 448

Lehto Group on suomalainen rakennusalan konserni, joka keskittyy toiminnassaan kehittämäänsä talousohjatun rakentamisen toimintamallin hyödyntämiseen. Talousohjatussa rakentamisessa toteutus ja suunnittelu on integroitu kustannushyötyjen saavuttamiseksi. Lehdon kehittämät rakennusalan innovaatiot perustuvat modulaariseen toteutustapaan, jolla saavutetaan kustannushyötyjen lisäksi rakentamisen parempaa laatua. Modulaarisella toimintamallilla Lehto voi tarjota asiakkailleen nopean ja vaivattoman prosessin avaimet käteen -periaatteella suunnittelusta toteutukseen.