Lehto Group Oyj
4.3.2020 klo 12.00

Lehto Group Oyj on julkaissut vuosikertomuksensa vuodelta 2019. Julkaisu sisältää vuosikatsauksen, vastuullisuusraportin, tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmistä. Samassa yhteydessä on päivitetty Lehto Group Oyj:n palkka- ja palkkioselvitys 2019.

Julkaisut löytyvät kokonaisuudessaan yhtiön www-sivuilta osoitteesta: www.lehto.fi/sijoittajille. Kieliversioista on tarjolla suomen ja englannin kieliset julkaisut.

Tiedostot löytyvät myös tämän tiedotteen liitteistä.

Lehto Group on suomalainen rakennus- ja kiinteistöalan konserni, joka keskittyy talousohjattuun rakentamiseen. Talousohjatussa rakentamisessa tavoitteena on vahvalla suunnittelun ohjauksella ja moduuleihin perustuvilla innovaatioilla tehostaa rakentamisen yleisiä käytäntöjä, tuottaa asiakkaalle merkittäviä aika- ja kustannushyötyjä sekä varmistaa rakentamisen korkea laatu. Yhtiön missio on olla innovatiivinen rakennusalan uudistaja.