Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

LEMONSOFT OYJ – SISÄPIIRITIETO – 22.11.2022 KLO 12.00

Lemonsoft Oyj on päättänyt käynnistää yhteistoimintalain mukaiset muutosneuvottelut Lemonsoft-konsernissa. Neuvottelujen tavoitteena on tukea yrityksen toimintojen tehokkaampaa organisointia, poistaa päällekkäisyyksiä aiemmin ostettujen liiketoimintojen kanssa ja saavuttaa synergiaetuja konsernin sisällä.

Lemonsoft harkitsee käynnissä olevan strategiapäivityksen yhteydessä siirtymistä toimialakohtaiseen organisaatiomalliin. Uudistuksen tavoitteena on selkeyttää vastuita ja parantaa asiakkaiden palvelemista kunkin toimialan sisällä.

Neuvottelujen piiriin kuuluvat Lemonsoft Oyj:n, Planmill Oy:n ja Lixani Oy:n toimihenkilöt. Lemonsoftin arvion perusteella henkilöstön vähennystarve on alle 10 henkilöä. Muutosneuvottelujen piirissä on yhteensä noin 130 henkilöä Suomessa. Lemonsoft-konsernin palveluksessa on yhteensä 185 henkilöä.

Lemonsoft on suomalainen SaaS-ohjelmistoyhtiö, joka suunnittelee, kehittää ja myy toiminnanohjausjärjestelmiä (ERP). Yhtiö on keskittynyt tarjoamaan ratkaisuja pääasiassa pienille ja keskisuurille yrityksille. Yhtiön ohjelmistot ja niihin liittyvät palvelut tehostavat asiakkaiden liiketoimintaprosesseja ja tuovat kustannussäästöjä digitalisaation ja automaation avulla.