Digitalist Group Oyj                  Sisäpiiritieto                      23.12.2020 klo 10:45

Digitalist Group Oyj:n (Digitalist Group tai Yhtiö) ruotsalainen tytäryhtiö Digitalist Sweden AB on solminut lisäsopimuksen ruotsalaisen julkisen sektorin toimijan kanssa suunnittelu- ja kehityspalveluiden toimittamisesta. Sopimus on osa pitkäjänteistä yhteistyötä ja sen arvo on noin 1,2 miljoonaa euroa. Palvelut on suunniteltu toimitettavan vuoden 2021 aikana. Sopimus tukee Digitalist Groupin kasvua Ruotsissa ja tavoitetta toimia digitalisaation strategisena kumppanina.

Digitalist Group arvioi, ettei sopimuksen solmimisella ole vaikutusta sen aiemmin vuodelle 2020 antamaan ohjeistukseen.

DIGITALIST GROUP OYJ

Digitalist Group Oyj

Toimitusjohtaja Petteri Poutiainen, CEO,

puh. +358 40 865 4252, [email protected]

Mervi Södö, CFO, puh. +358 40 136 5959, [email protected]

Jakelu:

Liite

Digitalist Group on luova teknologiayhtiö, joka tarjoaa luovia digitaalisia ratkaisuja ja palveluja valikoiduilla liiketoiminta-alueilla toimiville asiakasyrityksille. Autamme asiakasyrityksiämme hyödyntämään digitaalisuuden, internetin ja mobiilin liikkuvuuden tuomaa tuottavuutta sekä ainutlaatuista käyttökokemusta kilpailukyvyn parantamiseksi. Teemme innovatiivisista unelmista totta ylivertaisella suunnittelulla ja moitteettomalla teknisellä toteutuksella.