Koronaviruksen negatiiviset vaikutukset yleiseen markkinatilanteeseen on ollut merkittävä. Tästä syystä Martela sopeuttaa toimintaansa vastaamaan nopeasti muuttuneita olosuhteita ja lomauttaa henkilöstöään Suomessa. Lomautusten kesto vaihtelee liiketoiminnasta ja työtehtävästä riippuen, ollen enintään 90 päivää. Suomessa tapahtuvien lomautusten lisäksi Martela tulee sopeuttamaan toimintaansa myös muissa maissa.

Lomautusten lisäksi Martela jatkaa aikaisemmin ilmoitetun neljän miljoonan euron säästöohjelman läpiviemistä ja tuottavuuden parantamista.

Matti Rantaniemi

Toimitusjohtaja Matti Rantaniemi, puh. + 358 50 465 8194
Talousjohtaja Kalle Lehtonen, puh. +358 400 539 968

Jakelu
NASDAQ Helsinki
www.martela.fi

Martela suunnittelee ja toteuttaa parhaita työ- ja oppimisympäristöjä. Tarjoamme käyttäjälähtöisiä ratkaisuja tämän päivän työympäristöön - liikkuvaan työhön ja monitilatoimistoihin. Martelan tavoitteena on tarjota asiakkailleen ja yhteistyökumppaneilleen alan parhaita palveluita sekä laadukkaita, ergonomisia ja innovatiivisia tuotteita. Nopeat toimitukset ja toimiva palveluverkosto tukevat näihin tavoitteisiin pääsemistä.