Martelan hallitus on kokouksessaan syyskuun 16. päivä nimittänyt Martelan operaatiosta vastaavan johtajan Ville Taipaleen yhtiön väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi  Hakuprosessi uuden toimitusjohtajan valitsemiseksi jatkuu suunnitellusti. Yhtiön entinen toimitusjohtaja Artti Aurasmaa jatkaa toistaiseksi yhtiön neuvonantajana.

Martela Oyj

Johan Mild, puh. + 358 40 301 3004
Ville Taipale, puh. + 358 50 557 2611

Jakelu

www.martela.fi

Missiomme ”better working” ja visiomme ”people centric workplaces” määrittelevät strategisen suuntamme. Martela toimittaa käyttäjälähtöisiä työympäristöjä, joissa käyttäjät ja heidän hyvinvointi ovat keskiössä. Keskitymme Pohjoismaihin, sillä yhteisen avoimen työkulttuuritaustamme ja tarpeidemme myötä Pohjoismaat ovat hybridien työympäristöjen edelläkävijöitä.

Martela on vuonna 1945 perustettu työtilojen ja julkisten tilojen sisustusratkaisujen suunnittelija ja toteuttaja. Suomessa Martela on toimialansa suurin yritys ja Pohjoismaissa yksi alansa suurimpia. Päämarkkina-alueita yhtiölle on Suomi, Ruotsi ja Norja, minkä lisäksi he myyvät ratkaisuja jälleenmyyjäverkostonsa kautta. Tuotanto sijaitsee Suomessa ja Puolassa.