MARTELA OYJ             PÖRSSITIEDOTE                      13.3.2020

Yhtiökokouksen jälkeen pidetyssä järjestäytymiskokouksessa hallitus valitsi keskuudestaan hallituksen puheenjohtajaksi uudelleen Heikki Martelan ja uudeksi varapuheenjohtajaksi Katarina Mellströmin. Martelan palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Heikki Martela ja jäseniksi Jan Mattsson ja Katarina Mellström. Martelan tarkastusvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Johan Mild ja tarkastusvaliokunnan jäseniksi Eero Martela ja Anni Vepsäläinen.

Hallitus on arvioinut kokouksessaan jäsentensä riippumattomuuden Suomen listayhtiöiden hallintokoodin mukaisesti ja todennut, että yhtiöstä riippumattomia hallituksen jäseniä ovat Eero Martela, Heikki Martela, Jan Mattsson, Katarina Mellström, Johan Mild sekä Anni Vepsäläinen ja yhtiön merkittävimmistä osakkeenomistajista riippumattomia hallituksen jäseniä ovat Jan Mattsson, Katarina Mellström, Johan Mild ja Anni Vepsäläinen.

Helsinki, 12.3.2020

Martela Oyj Hallitus

Matti Rantaniemi

Toimitusjohtaja Matti Rantaniemi, puh 050 465 8194

Jakelu
www.martela.fi

Martela suunnittelee ja toteuttaa parhaita työ- ja oppimisympäristöjä. Tarjoamme käyttäjälähtöisiä ratkaisuja tämän päivän työympäristöön - liikkuvaan työhön ja monitilatoimistoihin. Martelan tavoitteena on tarjota asiakkailleen ja yhteistyökumppaneilleen alan parhaita palveluita sekä laadukkaita, ergonomisia ja innovatiivisia tuotteita. Nopeat toimitukset ja toimiva palveluverkosto tukevat näihin tavoitteisiin pääsemistä.