ORION OYJ SIJOITTAJAUUTINEN 15.3.2021 klo 13.00

Merkitse kalenteriin – Orionin virtuaalinen pääomamarkkinapäivä 26.5.2021 klo 13.00–16.00

Orionin virtuaalinen pääomamarkkinapäivä 2021 sijoittajille, analyytikoille ja medialle järjestetään keskiviikkona 26.5.2021 klo 13.00–16.00. Tilaisuudessa Orionin johto kertoo ajankohtaista tietoa konsernin strategiasta, liiketoiminnasta sekä tutkimus- ja kehityshankkeista.

Tilaisuudessa esiintyy toimitusjohtaja Timo Lappalainen sekä muita Orionin johtoryhmän jäseniä. Kutsu, ohjelma ja webcast-lähetyksen rekisteröintitiedot julkaistaan ​​myöhemmin lähempänä tapahtumaa.

Yhteyshenkilö:

Tuukka Hirvonen, sijoittajasuhteet, Orion Oyj

Julkaisija:
Orion Corporation
Orionintie 1A, 02200 Espoo
www.orion.fi

Orion on suomalainen lääkeyhtiö - hyvinvoinnin rakentaja, joka toimii maailmanlaajuisesti. Orion kehittää, valmistaa ja markkinoi ihmis- ja eläinlääkkeitä sekä lääkkeiden vaikuttavia aineita. Yhtiö panostaa jatkuvasti uusien lääkkeiden sekä hoitotapojen tutkimiseen ja kehittämiseen. Orionin lääketutkimuksen ydinterapia-alueita ovat neurologiset sairaudet, syöpäsairaudet sekä hengityselinsairaudet, joiden hoitoon Orion kehittää inhaloitavia keuhkolääkkeitä. Orionin liikevaihto vuonna 2020 oli 1 078 miljoonaa euroa, ja yhtiö työllisti vuoden lopussa noin 3 300 henkilöä. Orionin A- ja B- osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.

Orion on suomalainen lääkeyhtiö - hyvinvoinnin rakentaja, joka toimii maailmanlaajuisesti. Orion kehittää, valmistaa ja markkinoi ihmis- ja eläinlääkkeitä sekä lääkkeiden vaikuttavia aineita. Yhtiö panostaa jatkuvasti uusien lääkkeiden sekä hoitotapojen tutkimiseen ja kehittämiseen. Orionin lääketutkimuksen ydinterapia-alueita ovat keskushermostosairaudet, syöpäsairaudet, suomalaisen tautiperimän harvinaissairaudet sekä hengityselinsairaudet, joiden hoitoon Orion kehittää inhaloitavia Easyhaler®-keuhkolääkkeitä.