Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

BBS-Bioactive Bone Substitutes Oyj (BBS) ensimmäisen optiosarjan (TO1) merkintäaika päättyy perjantaina 2.12.2022. Kaupankäynti optioilla on mahdollista Nasdaq First North Finlandissa keskiviikkoon 30.11.2022 asti.Merkintäpaikkana Suomessa ovat osakkaiden tilinhoitajat ja omaisuudenhoitajat ja Ruotsissa Hagberg & Aneborn Fondkomission AB. Merkintätoimeksianto on annettava oman tilinhoitajan tai omaisuudenhoitajansa antamien ohjeiden mukaisesti.

Lisätietoa:

Ilkka Kangasniemi, toimitusjohtaja
p. 040 708 0307, s-posti: [email protected]

BBS-Bioactive Bone Substitutes Oyj on vuonna 2003 perustettu biolääketieteellinen teknologiayritys, joka kehittää, valmistaa ja kaupallistaa, bioaktiivisia lääkinnällisiä laitteita ja implantteja ortopediseen kirurgiaan. Yhtiön hallinto ja laadunvalvontalaboratorio sijaitsevat Oulussa ja EU-sertifioitu tuotantolaitos Reisjärvellä. Yhtiö on tuotekehitysvaiheen loppuvaiheessa ja lähestyy ensimmäisen tuotteen lanseerausta markkinoille.