Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Yhtiötiedote
2.11.2022 klo 15:05

Admicom Oyj julkisti tänään kirkastetun strategisen suuntansa, jonka mukaisesti yhtiö fokusoi strategiaansa rakennusalan asiakkaidensa tuottavuuden tehostamiseen.

Operointimalli ja organisaatio strategiakauden alkaessa perustuu liiketoimintayksiköihin, jotka rakentuvat nykyisten tytäryhtiöiden ympärille sekä konsernin yhteisiin toimintoihin  kuten markkinointi, talous, it ja henkilöstöhallinto.

Johtoryhmään nimitetään tällä päivämäärällä Jari Kangassalo, joka on elokuusta alkaen vastannut Tocoman Oy:n liiketoiminnasta. Kangassalo on koulutukseltaan tuotantotalouden diplomi-insinööri ja on toiminut Tocomanin johtotehtävissä vuodesta 2018 alkaen. Yhtiö on myös käynnistänyt rekrytoinnin Chief Growth Officerin palkkaamiseksi yhtiön johtoryhmän jäseneksi. Palkattavan henkilön vastuulla tulee olemaan konsernin markkinointi sekä myyntitoiminnan tehokkuus ja asiakaskokemuksen yhtenäisyys.

Konsernin johtoryhmän muodostavat 2.11. alkaen:

• Petri Kairinen, toimitusjohtaja
  • Petri Aho, varatoimitusjohtaja, talous, M&A ja strategia
  • Anna-Maija Ijäs, liiketoimintajohtaja, toiminnanohjausratkaisut (Adminet, Lite ja Hillava)
  • Jari Kangassalo, liiketoimintajohtaja, projektinhallintaratkaisut (Tocoman, PlanMan)
  • Mikko Järvi, liiketoimintajohtaja, dokumentointiratkaisut (Kotopro)
  • Thomas Raehalme, tuotekehitysjohtaja ja liiketoimintajohtaja ohjelmistokehityspalvelut (Aitio Finland)

Admicom Oyj
HALLITUS

Lisätietoja antaa:

Petri Kairinen

Petri Aho
talousjohtaja

Hyväksytty neuvonantaja:

Oaklins Merasco Oy
puhelin: 09-6129 670

Tietoja julkaisijasta Admicom Oyj

Admicom Oyj

Vuonna 2004 perustettu Admicom on pk-yritysten toiminnanohjauksen edelläkävijä erityisesti talotekniikan, rakentamisen ja teollisuuden toimialoilla. Admicomin oma pilvipohjainen Adminet-toiminnanohjausjärjestelmä automatisoi yrityksen rutiineja tehokkaasti työmaalta ja tuotannosta toimistoon, minkä lisäksi Admicom tuottaa asiakkailleen myös koulutus-, konsultointi- ja tilitoimistopalveluita.

Tytäryhtiö Tocoman Oy:n ohjelmistot ovat erityisesti rakennusalan johtavia ohjelmistoratkaisuja. Sen kehittämillä kustannuslaskennan ja tuotannonhallinnan ohjelmistoilla on rakennusalalla pitkä historia ja vankka markkina-asema. Yhdistämällä Tocomanin tuotevahvuuksia Adminetin vahvuuksiin, syntyy rakennusalalle kirkkaasti kokonaisvaltaisin pilvipalvelu.

Tytäryhtiö Aitio Finland Oy toimittaa asiakkailleen ja Admicomille ohjelmistoratkaisuiden kehityspalveluita, sekä niihin liittyviä integraatio- ja ylläpitopalveluita, mobiilisovelluksia ja pilvipalveluratkaisuja. Tytäryhtiö Hillava Oy puolestaan kehittää ja markkinoi pilvipohjaista toiminnanohjausjärjestelmää erityisesti kenttätyön suunnitteluun ja ohjaamiseen. Tytäryhtiö Kotopro Oy kehittää erityisesti rakennus- ja kiinteistöalalle suunnattua selainpohjaisesti käytettävää dokumentointi- ja tiedonhallintaohjelmaa, joka helpottaa työmaan arkea ja parantaa tiedonkulkua osapuolien välillä.

Yhtiöllä on yli 230 työntekijää Jyväskylässä, Helsingissä, Tampereella, Oulussa, Seinäjoella ja Turussa sijaitsevissa toimipisteissään. Lisätietoa: www.admicom.fi

Admicomin tiedotteet ja tulosraportit: https://sijoittajille.admicom.fi/tiedotteet-ja-julkaisut/

Admicom on vuonna 2004 perustettu rakentamisen, talotekniikan ja teollisuuden järjestelmäkehittäjä ja kokonaisvaltainen ohjelmisto- ja tilitoimistokumppani. Yhtiön palvelut auttavat pieniä ja keskisuuria yrityksiä parantamaan kilpailukykyään automatisoimalla työmaan ja toimiston rutiineja kirjanpitoon asti.