Muutoksia Avidly Oyj:n johtoryhmässä

Avidly Oyj yhtiötiedote 17.6.2022 kello 9.00

Avidly Oyj:n johtoryhmän jäsen ja konsernin luova johtaja Jufo Peltomaa jättää tehtävänsä. Peltomaa jatkaa nykyisessä roolissaan ja Avidlyn johtoryhmän jäsenenä 14.8.2022 asti. Peltomaa tuli Avidlyn palvelukseen vuonna 2020.

“Jufolla on ollut merkittävä rooli Avidlyn brändin, luovuutta edistävien toimintamallien ja  palvelutarjooman kehittämisessä viime vuosina. Kiitän Jufoa hänen arvokkaasta panoksestaan ja toivotan hänelle onnea ja menestystä tulevaisuudessa”, sanoo Avidlyn toimitusjohtaja Jesse Maula.

Avidlyn johtoryhmän muut jäsenet ottavat vastuulleen Peltomaalta jäävät tehtävät 15.8.2022 alkaen.

Lisätiedot:

Jesse Maula, toimitusjohtaja, puh. +358 40 548 0248

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Oaklins Merasco Oy, puh. +358 9 6129 670

Avidly lyhyesti

Avidly on johtava markkinointiteknologia-alan palveluntarjoaja, joka on listattu Nasdaq First North Growth -markkinapaikalla Helsingissä. Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaisia digitaalisia markkinoinnin ja myynnin palveluja ja ratkaisuja. Asiakaskokemus, data ja teknologia kietoutuvat tiiviisti yhteen Avidlyn vaikuttavuushakuisessa kasvustrategiassa. Avidlyn tiimiin kuuluu noin 300 henkilöä yhteensä 18 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Iso-Britanniassa ja Kanadassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com

Liitteet

Avidly on vuonna 2006 perustettu suomalainen markkinoinnin palvelutoimisto ja automaatioyhtiö. Yhtiön palvelut kattavat kokonaisvaltaisesti keskisuurten ja suurten yritysten sekä julkisen hallinnon markkinoinnin, mainonnan, viestinnän, ja myynnin asiantuntijapalvelut, toteutuksen ja suunnittelun. Avidlyn nykyinen liiketoimintarakenne on syntynyt lukuisten yrityskauppojen seurauksena. Yhtiö listautui vuonna 2010 First North-markkinapaikalle ns. käänteisellä listautumisella.