Pörssitiedote Biohit Oyj

24.5.2021 klo 13.30 paikallista aikaa (EEST)

YTM Jussi Hahtela (s. 1973) on nimitetty talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi Biohit Oyj konserniin 4. kesäkuuta alkaen. Hahtelan vastuualueisiin kuuluvat lisäksi henkilöstöhallinto ja IT. Hahtela raportoi toimitusjohtajan sijaiselle Osmo Suovaniemelle. Hahtela on aiemmin työskennellyt Nordeassa mm. päästrategina ja valuuttamyynnin maajohtajana.

Hallituksen puheenjohtaja Osmo Suovaniemi, Biohit Oyj
puh. +358 9 773 861
www.biohit.fi

Biohit Oyj lyhyesti

Biohit Oyj on globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Biohitin missio on "Innovating for Health" - tuotamme innovatiivisia tuotteita ja palveluita edistämään tutkimusta ja varhaista diagnostiikkaa. Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja Iso-Britanniassa. Biohitin B-sarjan osakkeet (BIOBV) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small cap/Terveydenhuolto-ryhmässä. www.biohit.fi

Biohit Oyj on vuonna 1988 perustettu globaaleilla markkinoilla toimiva suomalainen bioteknologiayritys. Yhtiö valmistaa asetaldehydiä sitovia tuotteita, diagnostiikkatuotteita sekä diagnostisia analyysijärjestelmiä tutkimuslaitosten, terveydenhuollon ja teollisuuden käyttöön Biohitin pääkonttori on Helsingissä, ja tytäryhtiöt sijaitsevat Italiassa ja IsoBritanniassa.