HONKARAKENNE OYJ Pörssitiedote 17.12.2020 kello 10:15

MUUTOKSIA HONKARAKENTEEN JOHTORYHMÄSSÄ

Honkarakenteen Suomen ja Ruotsin kuluttajaliiketoiminnan johtaja Jari Noppa ei jatka Honkarakenteen palveluksessa. Jari Noppa on työskennellyt Honkarakenteella vuodesta 2016 lähtien, ensin interim kehitysjohtajana ja huhtikuusta 2017 lähtien kuluttajaliiketoiminnan johtajana ja johtoryhmän jäsenenä.

Johtoryhmässä myynnistä sekä kotimaan että viennin osalta vastaa toistaiseksi toimitusjohtaja Marko Saarelainen.

”Kiitän Jaria hänen panoksestaan Suomen kuluttajaliiketoiminnan kehittämisessä ja toivon menestystä hänen tuleviin haasteisiin yrityksemme ulkopuolella”, toteaa toimitusjohtaja Marko Saarelainen.

Tehtaanjohtaja Juha-Matti Hanhikoski (36) on nimitetty Honkarakenteen tuotantojohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Juha-Matti Hanhikoski on työskennellyt Honkarakenteella vuodesta 2016 lähtien ja on koulutukseltaan puutekniikan insinööri (AMK). Juha-Matti Hanhikoski vastaa tuotannosta, suunnittelusta ja logistiikasta.

”Toivotan Juha-Matin tervetulleeksi johtoryhmään. Olen vakuuttunut Juha-Matin osaamisesta ja uskon, että hänellä on merkittävä rooli koko yrityksen ja etenkin tuotannon kehittämisessä”, lausuu toimitusjohtaja Marko Saarelainen.

Muutokset astuvat voimaan välittömästi.

Honkarakenteen johtoryhmä:

Marko Saarelainen          Toimitusjohtaja
Leena Aalto                    Talousjohtaja
Juha-Matti Hanhikoski     Tuotantojohtaja
Sanna Huovinen             Markkinointijohtaja

HONKARAKENNE OYJ

Marko Saarelainen

toimitusjohtaja Marko Saarelainen, puh. 040 542 0254, [email protected]

NASDAQ OMX Helsinki Oy
Finanssivalvonta
www.honka.fi

Honkarakenne Oyj valmistaa Honka®-tuotemerkillään laadukkaita, terveellisiä ja ekologisia omakotitaloja, vapaa-ajan asuntoja ja julkisia rakennuksia suomalaisesta massiivipuusta. Yhtiö on toimittanut 85 000 rakennusta yli 50 maahan. Talopaketit valmistetaan Suomessa, yhtiön oma tehdas sijaitsee Karstulassa. Vuonna 2019 Honkarakenne-konsernin liikevaihto oli 47,5 miljoonaa euroa, josta viennin osuus oli 34 %. www.honka.fi

Honka-brändillä toimiva Honkarakenne on laadustaan ja innovaatioistaan tunnettu hirsitalovalmistaja, jota ajaa eteenpäin tahto edistää hyvää ja luonnollista elämää. Valmistamme hirsitaloja ja yksilöllisiä puutaloja laadukkaimmasta suomalaisesta massiivipuusta omalla tehtaallamme Karstulassa – 60 vuoden, yli 85 000 toimitetun talon ja lukuisten innovaatioiden tuomalla kokemuksella. Honka on välittävän ja vastuullisen ihmisen valinta aikakaudella, jolloin elämisen ja asumisen laadulla on todella paljon merkitystä.