Ilkka-Yhtymä                Lehdistötiedote 2.9.2021, klo 9.00

MUUTOKSIA ILKKA-POHJALAISEN VAASAN VARHAISJAKELUIHIN VUODESTA 2022 ALKAEN

I-Mediat Oy:n julkaiseman Ilkka-Pohjalaisen jakelu Vaasan varhaisjakelualueella siirtyy PPP Finland Oy:lle vuoden 2022 alusta alkaen.

I-Mediat Oy ja PPP Finland Oy ovat jo pitkään tehneet yhteistyötä Ilkka-Pohjalaisen Pohjanmaan alueen jakeluissa. Yhteistyö laajenee nyt myös Vaasan varhaisjakelualueelle. Yhteistyöllä varmistetaan jakelujen mahdollisimman hyvä kustannustehokkuus ja palvelutaso. Tilaajat saavat jatkossakin lehtensä nykyiseen tapaan.

Digitaaliset palvelut täydentävät jakelupalveluita

Yksityishenkilöiden sanomalehtitilaus sisältää myös lehden digitaalisen näköislehden ja muita digitaalisia sisältöpalveluita. Ne täydentävät lehtien jakelupalveluita erityisesti niille tilaajille, jotka eivät saa paperilehteään heti aamusta tai ovat työ- tai lomamatkalla jakelualueen ulkopuolella. Ilkka-Pohjalainen on tilaajien luettavissa näköislehtenä julkaisupäivää edeltävänä iltana klo 23.30 alkaen.

ILKKA-YHTYMÄ OYJ

Olli Pirhonen

Toimitusjohtaja Olli Pirhonen, Ilkka-Yhtymä Oyj, puh. 040 766 5418

www.ilkka-yhtyma.fi

Ilkka-Yhtymä lyhyesti
Informaatio yhdistää Ilkka-Yhtymän asiakkaita, lukijoita ja liiketoimintoja. Media- ja markkinointipalvelujen liiketoiminta-alueella konserniyhtiöistä toimivat I-Mediat Oy sekä sen tytäryhtiöt Myynninmaailma Oy, Digimoguli Oy, somessa.com Oy Ab ja MySome Oy. Sanomalehti Ilkka-Pohjalaisen lisäksi I-Mediat Oy julkaisee kahta kaupunkilehteä ja viittä paikallislehteä. Konsernin painopalveluyhtiö I-print Oy:n liiketoiminta koostuu sanomalehti- ja arkkipainamisesta sekä erikoispainon palveluista. Liana Technologies Oy tytäryhtiöineen tuottaa markkinoinnin ja viestinnän teknologiapalveluita. Konsernin palveluista vastaa noin 470 median, markkinoinnin ja teknologian osaajaa.

Ilkka-Yhtymä on vuonna 1906 perustettu konserni, joka tuottaa median, viestinnän, markkinoinnin ja painamisen palveluita kuluttajille ja yrityksille. Yhtiöllä on johtava asema Pohjanmaan ja Etelä-Pohjanmaan lehtimediamarkkinalla sekä digitaalisten palveluiden tarjonnassa. Ilkka-Yhtymällä on myös merkittävä omistus Alma Mediasta. Konserni koostuu kolmesta liiketoimintaosasta Media- ja markkinointipalvelut, Painopalvelut, sekä Markkinoinnin ja viestinnän teknologiapalvelut.