Ovaro Kiinteistösijoitus Oyj
Muutokset johtoryhmässä

Pörssitiedote 18.8.2021 klo 13.00

Muutoksia Ovaro Kiinteistösijoituksen johtoryhmässä

Ovaro Kiinteistösijoitus Oyj:n johtoryhmän jäsen ja kiinteistömyynneistä vastaava johtaja Pekka Komulainen lopetti yhtiön johtoryhmässä 17.8.2021.

Pekka Komulainen tuli yhtiön palvelukseen, kun Orava Asuntorahasto muuttui Ovaro Kiinteistösijoitus Oyj:ksi 1.10.2018. Samassa yhteydessä Ovaron salkku jaettiin vuokrasalkkuun ja uudehkoista asunnoista koostuvaan myyntisalkkuun. Hänen johdollaan Ovaro on myynyt myyntisalkusta noin 450 asuntoa yhteensä 80 miljoonalla eurolla. Nyt myyntiprojekti alkaa olla loppusuoralla. Pekka Komulainen jatkaa kiinteistökannan myyntiprojekteissa erillisellä konsulttisopimuksella.

Ovaro Kiinteistösijoituksen johtoryhmän muodostavat toimitusjohtaja Marko Huttunen, kiinteistökehitysjohtaja Marko Kaarto, vuokrauksista ja markkinoinnista vastaava Marita Polvi-Lohikoski sekä taloushallinnosta vastaava Minna Olin.

Ovaro Kiinteistösijoitus Oyj

Lisätiedot: Marko Huttunen, puh. 050-3292563, [email protected]

Jakelu: Nasdaq, www.ovaro.fi, tärkeimmät tiedotusvälineet

Ovaro on vuonna 2010 perustettu Suomessa toimiva vuokra-asuntoihin ja toimitiloihin sijoittava kiinteistösijoitusyhtiö. Yhtiön on syventänyt rooliaan kiinteistöliiketoiminnassa ottamalla itselleen kiinteistöjen vuokrauksen ja ylläpidon ohjauksen, kiinteistöjen kehityksen sekä hankekehityksen ja rakennuttamisen. Ovaron tavoitteena on tarjota Suomessa laadukkaita ja edullisia vuokra-asuntoja.