Piippo Oyj
Yhtiötiedote

Muutoksia Piippo Oyj:n johtoryhmässä

Piippo Oyj                Yhtiötiedote 2.7.2021 klo 15.00

Piippo Oyj:n talousjohtaja ja johtoryhmän jäsen Saija Paasonen on päättänyt jättää yhtiön ja hän lopettaa tehtävässään 31.7.2021.

Toimitusjohtaja Jukka Keisanen: ”Kiitän Saijaa työpanoksesta Piipon hyväksi ja toivotan hänelle menestystä uusiin haasteisiin.”

PIIPPO OYJ

Piippo Oyj, toimitusjohtaja Jukka Keisanen, puh. 043 218 1245
Hyväksytty neuvonantaja: Sisu Partners Oy, Juha Karttunen, puh. 040 555 4727

Jakelu:
NASDAQ OMX Nordic
www.piippo.fi

Piippo Oyj on kansainvälisesti yksi johtavista paalausverkko- ja paalauslankavalmistajista agriliiketoiminta-alueella. Yhtiön globaali jakeluverkosto kattaa jo yli 40 maata. Piippo Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä First North Growth Market Finland -markkinapaikalla.

Liite

Piippo on vuonna 1942 perustettu kansainvälinen sitomiseen ja kiinnittämiseen soveltuvien tuotteiden eli paalausverkkojen, köysien, lankojen ja narujen valmistamiseen sekä markkinointiin ja myyntiin keskittynyt teollisuusyhtiö. Piipon liiketoiminta jakautuu asiakkaiden mukaan kolmeen eri segmenttiin, jotka ovat Agri, Kuluttajatuotteet sekä Tuotteet kaapeliteollisuuteen. Yhtiöllä on globaali jakeluverkosto joka kattaa yli 40 maata ja sen kotipaikka on Outokumpu.