Etsi

Siili Solutions Oyj Pörssitiedote 16.12.2019 kello 15:30

Siili Solutions Oyj (”Siili”) uudistaa johtamismalliaan johtoryhmän kokoonpanon ja vastuualueiden osalta 1.1.2020 alkaen.

Uutena johtoryhmän jäsenenä aloittaa 1.1.2020 alkaen DI Jerry Jalassola vastaten heimoverkostosta, johon tehtävään hän siirtyy Siilin Data-kompetenssialueen johtajan paikalta. Jerry on ollut Siilin palveluksessa vuodesta 2014 lähtien. Hän on aiemmin toiminut johto-, konsultointi-, myynti- ja asiantuntijatehtävissä Accenturella ja Kemira Growhow’lla.

Väinö Leskinen, Siilin autoteollisuutta palvelevan liiketoiminnan johtaja, keskittyy Portfolioon kuuluvan Siili Auto Oy:n liiketoiminnan kasvattamiseen sen toimitusjohtajana ja jättää tehtävänsä konsernin johtoryhmän jäsenenä 1.1.2020 alkaen. Aiemmin tiedotetulla tavalla Siilin autoteollisuutta palveleva liiketoiminta yhtiöitetään omaan yhtiöönsä Siili Auto Oy:hyn 1.1.2020 lukien. Siilin Portfolio-yhtiöihin kuuluu myös Vala Group Oy, jonka toimitusjohtaja on Sami Tuomisaari. Siili Solutions Oyj:n toimitusjohtaja Marko Somerma toimii Portfolio-yhtiöiden hallitusten puheenjohtajana.

Siili-konsernin johtoryhmän vastuualueet ja kokoonpano 1.1.2020 alkaen:

• Marko Somerma, toimitusjohtaja
  • Kristiina Burtsoff, henkilöstöjohtaja
  • Jerry Jalassola, johtaja, heimoverkosto
  • Aleksi Kankainen, talousjohtaja
  • Antti Kiukas, johtaja, markkinointi ja viestintä
  • Jarkko Malviniemi, johtaja, tarjooma ja teknologia
  • Kari Pirttikangas, johtaja, operatiivinen suunnittelu ja Siili_one
  • Pasi Ropponen, kaupallinen johtaja
  • Hanna Seppänen, johtaja, lakiasiat ja sijoittajasuhteet
  • Kristian Takala, liiketoimintajohtaja, Cloud Managed Services

”Johtoryhmän tarkennetut vastuualueet ja muutokset tukevat Siilin lokakuussa julkaistun uuden strategian toteuttamista sekä Core- ja Portfolio-liiketoimintojen kasvun johtamista. Lisäksi Jerry tuo johtoryhmään kaivattua konsultin työn arjen ymmärrystä. Tällä monipuolisella kokoonpanolla on hienoa lähteä luomaan Siilin seuraavaa versiota”, sanoo Siilin toimitusjohtaja Marko Somerma.

Toimitusjohtaja Marko Somerma

puhelin: 050 518 1496, sähköposti: marko.somerma(at)siili.com

Jakelu:

www.siili.com/fi

Siili Solutions lyhyesti:

Siili Solutions Oyj on uuden ajan ohjelmistointegraattori ja digitaalisten palveluiden kumppani, joka tuottaa koko tietojärjestelmän kattavia teknologiariippumattomia IT-asiantuntijapalveluita Suomen ja maailman johtaville yrityksille. Siilillä on toimistot Suomessa, Saksassa, Puolassa ja USA:ssa. Siili Solutions Oyj:n osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalla. Siili on kasvanut nopeasti ja kannattavasti perustamisestaan vuodesta 2005 lähtien. www.siili.com/fi

Siili on vuonna 2005 perustettu teknologiariippumaton ohjelmistojärjestelmien kehityspalveluita tarjoava yritys, joka tuottaa koko tietojärjestelmän kattavia IT-asiantuntijapalveluita. Yhtiön palvelemat asiakassektorit ovat julkishallinto, finanssi, media ja tietoliikenne sekä teollisuus ja palvelut. Tarjottavat palvelualueet on jaoteltu teknologia-alustoihin, digitaalisiin palveluihin, informaationhallintaan sekä arkkitehtuuriin ja lean-projektiohjaukseen.