Talenom Oyj, pörssitiedote 13.8.2019 kello 14:00

Muutoksia Talenom Oyj:n johtoryhmässä: Juha Jutila liiketoiminnan kehityksestä vastaavaksi johtajaksi

KTM, Ins. Juha Jutila (s. 1970) aloittaa Talenomin liiketoiminnan kehityksestä vastaavana johtajana ja johtoryhmän jäsenenä 13.8.2019 alkaen. Juha Jutila on toiminut yhtiön palveluksessa vuodesta 2015 lähtien toimien alusta alkaen tilitoimistopalveluiden kehityksen parissa. Hänellä on pitkä kokemus Talenomin kirjanpidon tuotantolinjan kehityksestä ja projektijohtamisesta. Hänen aikaisempi työkokemuksensa ja luottamustehtävät on esitetty tarkemmin Talenomin sijoittajasivuilla suomeksi osoitteessa Talenom.fi/sijoittajat.

TALENOM OYJ
HALLITUS

Otto-Pekka Huhtala
toimitusjohtaja, Talenom Oyj
[email protected]

Talenom on vuonna 1972 perustettu tilitoimisto, joka tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman tilitoimistopalveluja sekä muita sen asiakkaiden liiketoimintaa tukevia asiantuntijapalveluja. Yhtiöllä on omaa ohjelmistokehitystä ja se tarjoaa tilitoimistoasiakkailleen sähköisen taloushallinnon työkaluja.

Talenom-konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli 48,9 miljoonaa euroa, ja liikevaihto kasvoi vuoteen 2017 verrattuna 18,0 %. Talenomin kasvuhistoria on ollut vahva - liikevaihdon keskimääräinen vuosikasvu oli noin 15,5 % vuosina 2005 - 2018.

JAKELU:
www.talenom.fi

Talenom on vuonna 1972 perustettu tilitoimisto, joka tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman tilitoimistopalveluja sekä muita sen asiakkaiden liiketoimintaa tukevia asiantuntijapalveluita. Yhtiöllä on omaa ohjelmistokehitystä ja se tarjoaa tilitoimistoasiakkailleen sähköisen taloushallinnon työkaluja. Yhtiön visiona on tulla Suomen arvostetuimmaksi tilitoimistoksi.