Etsi

Adapteo Oyj Pörssitiedote 3.12.2019 klo 16.20 CET

Adapteo Oyj ("Adapteo") tiedotti Adapteon osakkeenomistajien nimitystoimikunnan ("Nimitystoimikunta") kokoonpanosta 29.10.2019. Nordea Funds on ilmoittanut, että sen edustajana Adapteon Nimitystoimikunnassa toimii 3.12.2019 alkaen Jan Särlvik, joka korvaa Nordea Fundsin edustajana aiemmin toimineen Marie Karlssonin. Nimitystoimikunnan muut jäsenet ovat Fredrik Åtting, EQT Fund Management S.à r.l.:n nimittämänä, Giulia Nobili, Sterling Strategic Value Fund S.A., SICAV-RAIF:n nimittämänä ja Adapteon hallituksen puheenjohtaja Peter Nilsson. Fredrik Åtting toimii Nimitystoimikunnan puheenjohtajana.

Lisätietoja Nimitystoimikunnasta on saatavilla Adapteon verkkosivustolla osoitteessa https://www.adapteogroup.com/fi/hallinnointi/osakkeenomistajien-nimitystoimikunta/.

Adapteo is a leading Northern European provider of modular space solutions. We operate in Sweden, Finland, Norway, Denmark and Germany. Adapteo is a new brand with over 30 years of experience, born from the acquisition of Nordic Modular Group and the demerger from Cramo. We offer premium modular space solutions to schools, daycare centers, offices, accommodation and events for temporary and permanent needs. In 2018, Adapteo’s pro forma net sales were EUR 221 million.