Etsi

09:00 Lontoo, 11:00 Helsinki, 28.11.2019 – Afarak Group Oyj (”Afarak” tai ”Yhtiö) (LSE: AFRK, NASDAQ: AFAGR)

MUUTOS AFARAK GROUP OYJ:N OMIEN OSAKKEIDEN MÄÄRÄSSÄ

Pörssitiedote

Afarak Group Oyj ("Afarak" tai "Yhtiö") tiedotti 23.9.2019 suunnatuista osakeanneista tietyille etelä-afrikkalaisille palveluntoimittajille.

Yhtiö on tänään toteuttanut sanotut osakeannit ja 1.324.895 Yhtiön hallussa ollutta omaa osaketta on siirretty merkitsijöille.

Osakeantien täytäntöönpanon jälkeen Afarakin haltuun jää 13.677.599 omaa osaketta, edustaen 5,43 prosenttia Yhtiön kaikista osakkeista ja äänistä.

Helsingissä, 28.11.2019

Afarak Group Oyj

Guy Konsbruck, toimitusjohtaja, +356 2122 1566, [email protected]

Vuosikertomukset ja muut sijoittajille annettavat tiedot ovat tarkasteltavissa Yhtiön verkkosivustolla www.afarak.com.

Afarak Group on erikoismetalliseosten valmistaja, joka tavoittelee vakaata kasvua. Yhtiöllä on erikoismetalliliiketoimintaa Etelä-Euroopassa ja rautametalliliiketoimintaa Etelä-Afrikassa. Yhtiön osake on listattu NASDAQ Helsingissä (AFAGR) ja Lontoon pörssissä (AFRK).

Jakelu:
NASDAQ Helsinki
Lontoon pörssi

www.afarak.com

Afarak on maailmanlaajuinen vertikaalisesti integroitunut erikoismetalliseosten tuottaja. Yhtiöllä on liiketoimintaa Etelä-Afrikassa, Turkissa, Saksassa, Lontoossa, Helsingissä ja Maltalla. Afarak toimittaa tuotteitaan maailman johtaville yrityksille monilla eri teollisuuden aloilla ympäri maailmaa. Afarakin liiketoiminta jakautuu kahteen eri yksikköön, jotka ovat rautametalliliiketoiminta ja erikoismetalliliiketoiminta. Afarakilla on rautametalliliiketoimintaa eteläisessä Afrikassa. Liiketoimintaan kuuluvat Stelliten kaivos, Mecklenburgin kaivos ja Mogalen tuotantolaitos Etelä-Afrikassa.