Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Aktia Pankki Oyj
24.11.2022 klo 14.30

Muutos Aktia Pankki Oyj:n hallussa olevien omien osakkeiden määrässä

Aktia Pankki Oyj on tänään luovuttanut yhtiön hallituksen päätöksen nojalla 9 462 yhtiön hallussa olevaa omaa osakettaan eri palkitsemisohjelmien ehtojen mukaisesti viivästettyjen erien maksamiseksi yhteensä 20 henkilölle. Omien osakkeiden luovutus perustuu varsinaisen yhtiökokouksen 6.4.2022 antamaan valtuutukseen.

Edellä mainittujen luovutusten jälkeen yhtiön hallussa on yhteensä 230 801 osaketta.

Aktia Pankki Oyj

Ari Syrjäläinen, lakiasiainjohtaja, puh 050 362 9587

Jakelu:
Tiedotusvälineet
www.aktia.com

Aktia on suomalainen varainhoitaja, pankki ja henkivakuuttaja, joka on luonut vaurautta ja hyvinvointia sukupolvelta toiselle jo 200 vuoden ajan. Palvelemme asiakkaitamme digitaalisten kanavien kautta kaikkialla ja kasvokkain toimipisteissämme pääkaupunkiseudulla sekä Turun, Tampereen, Vaasan ja Oulun seuduilla. Palkitun varainhoitomme rahastoja myydään myös kansainvälisesti. Työllistämme noin 900 henkilöä eri puolella Suomea. Aktian hallinnoitavat asiakasvarat (AuM) 30.9.2022 olivat 13,6 miljardia euroa ja taseen arvo 11,9 miljardia euroa. Aktian osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä (AKTIA). aktia.com.

Aktia Pankki on vuonna 1825 perustettu suomalainen finanssikonserni, joka tarjoaa asiakkailleen yksilöllisiä ratkaisuja laajasta pankki-, varainhoito- ja henkivakuutuspalveluiden valikoimastaan. Konsernin maantieteellinen toiminta-alue on Suomi.