Etsi

ELECSTER OYJ                                PÖRSSITIEDOTE 22.3.2019 KLO 9:30

Muutos Elecster Oyj:n johtoryhmässä

Elecster Oyj:n pitkäaikainen talousjohtaja ja johtoryhmän jäsen Risto Koskela on ilmoittanut eroavansa talousjohtajan tehtävästä henkilökohtaisista syistä. Yhtiö on päättänyt käynnistää uuden talousjohtajan rekrytoinnin.

Kiitän Ristoa erinomaisesta työstä Elecsterin talousjohtajana ja ymmärrän hyvin hänen päätöksensä keventää työtehtävien määrää ja vastuullisuutta. Olemme sopineet Riston kanssa, että sen jälkeen kun uusi talousjohtaja aloittaa tehtävässään, Risto jatkaa yhtiön palveluksessa osa-aikaisena taloushallinnon asiantuntijana – toteaa Elecster Oyj:n toimitusjohtaja Arto Kinnunen.

ELECSTER OYJ

Arto Kinnunen

Lisätiedot: Toimitusjohtaja Arto Kinnunen, puh. 0400 191 980

Nasdaq OMX Helsinki
www.elecster.fi

Elecster-konserni suunnittelee, valmistaa ja markkinoi päätuotteenaan UHT-maidon prosessointi- ja aseptisia pakkauslinjoja, pastoroidun maidon pakkauslinjoja sekä niihin liittyviä pakkausmateriaaleja. Elecster-konsernin muodostavat emoyhtiö Elecster Oyj sekä tytäryhtiöt Sandudd Oy, Oy Finvac Automation Ltd, Oy Finvenla Ldt Suomessa, A/S Eesti Elecster ja Elecster Baltic OÛ Virossa, OOO Finnpack, OOO Finnpack Systems, OOO Finnpack Upakovka ja OOO Elecster Venäjällä sekä Elecster (Tianjin) Dairy Machinery Ltd ja Elecster (Tianjin) Aseptic Packaging Co.Ltd Kiinassa.