Etsi

ELECSTER OYJ                                                                                         PÖRSSITIEDOTE 29.3.2019 KLO 9:30

Muutos Elecster Oyj:n johtoryhmässä

Elecster Oyj:n meijerikoneet tuoteryhmäjohtaja, johtoryhmän jäsen Hannu Savimäki siirtyy suunnitellusti eläkkeelle 1.4.2019.

Haluan lausua Hannulle suuren kiitoksen hänen pitkäaikaisesta, arvokkaasta työpanoksestaan Elecsterille ja toivotan aktiivisia eläkevuosia toteaa Elecster Oyj:n toimitusjohtaja Arto Kinnunen.

ELECSTER OYJ

Arto Kinnunen

Nasdaq OMX Helsinki
www.elecster.fi

Elecster-konserni suunnittelee, valmistaa ja markkinoi päätuotteenaan UHT-maidon prosessointi- ja aseptisia pakkauslinjoja, pastoroidun maidon pakkauslinjoja sekä niihin liittyviä pakkausmateriaaleja. Elecster-konsernin muodostavat emoyhtiö Elecster Oyj sekä tytäryhtiöt Sandudd Oy, Oy Finvac Automation Ltd, Oy Finvenla Ldt Suomessa, A/S Eesti Elecster ja Elecster Baltic OÛ Virossa, OOO Finnpack, OOO Finnpack Systems, OOO Finnpack Upakovka ja OOO Elecster Venäjällä sekä Elecster (Tianjin) Dairy Machinery Ltd ja Elecster (Tianjin) Aseptic Packaging Co.Ltd Kiinassa.