Enersense International Oyj
Pörssitiedote 16.8.2021 klo 10.00

Enersense International Oyj:n Connectivity-liiketoiminnan liiketoimintajohtaja Anna Lindén jää omasta pyynnöstään pois yhtiön palveluksesta. Lindén lopettaa työnsä syyskuun aikana ja aikoo tulevaisuudessa keskittyä hallitustyöskentelyyn ja interim-johtajuuteen.
Connectivity-liiketoiminnan vt. liiketoimintajohtajana toimii jatkossa oman työnsä ohella Power-liiketoiminnan liiketoimintajohtaja Juha Silvola.
"Haluan kiittää Annaa hänen yhtiön hyväksi tekemästään hienosta työstä ja toivottaa menestystä uusiin tehtäviin", toteaa Enersensen toimitusjohtaja Jussi Holopainen.

Enersense on vuonna 2005 perustettu suomalainen, kansainvälisesti toimiva päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja. Yhtiön päätoimialoja ovat teollisuus, rakentaminen, energia ja tietoliikenne. Enersense tukee palveluillaan ja osaamisellaan pohjoismaisten ja kansainvälisten teollisuus-, energia-, tietoliikenne- ja rakennusalan yhtiöiden siirtymistä kohti päästötöntä tulevaisuutta. Enersensen monipuoliset palvelut pitävät sisällään projektien elinkaaren eri vaiheet suunnittelusta ja toteutuksesta kunnossapitoon ja huoltoon.