Etteplan Oyj, Pörssitiedote, 13.8.2019 klo 15.00

Etteplanin hallitus on tänään päättänyt tehdä seuraavan muutoksen Etteplanin omien osakkeiden takaisinosto-ohjelmaan, joka aloitettiin 8.2.2019. Uusi enimmäishinta on 10,5 euroa/osake. Aiempi enimmäishinta oli 9,5 euroa/osake.

Takaisinosto-ohjelman muut ehdot säilyvät ennallaan. Etteplan on julkaissut ohjelmaan liittyen kaksi aiempaa pörssitiedotetta: 7.2.2019 ja 4.4.2019.

Koska omia osakkeita hankittiin 8.2.2019 ja 13.7.2019 välisenä aikana yhteensä 41 971 kappaletta, omia osakkeita voidaan hankkia ohjelman puitteissa vielä yhteensä 18 029 kappaletta. Tällä hetkellä yhtiön hallussa on 136 654 kappaletta yhtiön omia osakkeita, mikä vastaa 0,55 prosenttia koko osakekannasta ja äänimäärästä.

Vantaalla, 13. elokuuta 2019

Etteplan Oyj

JAKELU:
www.etteplan.com

Lisätiedot:
Toimitusjohtaja Juha Näkki, puh. 010 307 2077
Markkinointi- ja viestintäjohtaja Outi Torniainen, puh. 010 307 3302

Etteplan on teollisten laitteistojen suunnitteluun ja teknisen tuoteinformaationratkaisuihin ja palveluihin erikoistunut asiantuntijayritys. Etteplanin suunnitteluosaaminen ja palvelutuotteet kattavat asiakkaan tuotteiden elinkaaren kaikki vaiheet. Asiakkaamme ovat alansa johtavia globaaleja yrityksiä, jotka toimivat esimerkiksi ajoneuvo-, lentokone- ja puolustusväline-teollisuudessa, sähköntuotannossa ja voimansiirrossa sekä materiaalinkäsittelyssä.