HONKARAKENNE OYJ Pörssitiedote 15.6.2021 klo 14:00

MUUTOS HONKARAKENNE OYJ OMIEN OSAKKEIDEN OMISTUKSESSA

Honkarakenne Oyj on luovuttanut yhteensä 10 000 hallussaan olevaa omaa Honkarakenne Oyj:n B-sarjan osaketta (HONBS) osana toimitusjohtajan vuoden 2020 tulospalkkiota.

Osakkeet on luovutettu 8. kesäkuuta 2021 ja luovutuksen jälkeen Honkarakenne-konsernilla on hallussaan omia B-sarjan osakkeita 339 385 kappaletta.

HONKARAKENNE OYJ

toimitusjohtaja Marko Saarelainen, puh. +358 40 542 0254, [email protected] tai
talousjohtaja Maarit Jylhä, puh. +358 40 594 4099, [email protected]

Finanssivalvonta
www.honka.fi

Honkarakenne valmistaa Honka®-tuotemerkillään laadukkaita, terveellisiä ja ekologisia omakotitaloja, vapaa-ajan asuntoja ja julkisia rakennuksia suomalaisesta massiivipuusta. Yhtiö on toimittanut 85 000 rakennusta yli 50 maahan. Talopaketit valmistetaan Suomessa, yhtiön oma tehdas sijaitsee Karstulassa. Vuonna 2020 Honkarakenne-konsernin liikevaihto oli 52,9 miljoonaa euroa, josta viennin osuus oli 30 %. www.honka.fi

Honkarakenne on vuonna 1958 perustettu yhtiö, joka valmistaa Honka®-tuotemerkillään laadukkaita, terveellisiä ja ekologisia omakotitaloja, vapaa-ajan asuntoja ja julkisia rakennuksia suomalaisesta massiivipuusta. Yhtiö on toimittanut rakennuksia yli 50 maahan. Talopaketit valmistetaan Suomessa, yhtiön oma tehdas sijaitsee Karstulassa. Yhtiön päämarkkina-alueita ovat Suomi, Saksa, Ranska, Venäjä ja Japani. Honkarakenne Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsingissä.