Investors House Oyj

Pörssitiedote 15.6.2021 klo 10

MUUTOS INVESTORS HOUSEN JOHTORYHMÄSSÄ

Investors House ja yhtiön johtoryhmän jäsen Timo Rantala ovat sopineet yhteisymmärryksessä, että Rantala jää pois yhtiön palveluksesta 15.6.2021 hänen siirtyessä yrittäjäksi.

Rantala on vastannut uusien liiketoimintojen kehittämisestä / vaihtoehtoissijoituksista. Nämä tehtävät on jaettu muiden henkilöiden kesken tai päätetty.

Toimitusjohtaja Petri Roininen:

’’Kiitän Timoa 2020-2021 tehdystä ansiokkaasta työstä uuden liiketoiminnan kehittämiseksi ja toivotan menestystä yrittäjäuralle.’’

Helsinki 15.6.2021

Investors House Oyj

Lisätiedot        Petri Roininen, puh 040 761 9669

Jakelu        Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.investorshouse.fi

Investors House on vuonna 1988 perustettu yhtiö, joka toimii kiinteistö- ja finanssimarkkinan koko arvoketjussa. Kiinteistömarkkinalla yhtiö toimii aina tontin hankinnasta ja rakennuttamisesta kiinteistöjen omistamiseen ja kiinteistövarallisuuden hoitoon. Finanssimarkkinalla yhtiö pyrkii hakemaan pääomakevyttä ja skaalautuvaa kasvua erityisesti uusien kiinteistörahastojen ja erilaisten yhteissijoitusinstrumenttien avulla. Yhtiö on ollut listattuna Nasdaq Helsingin päälistalla vuodesta 1989.