Etsi

Alma Media Oyj Pörssitiedote 16.7.2019 klo 14.00

MUUTOS JOHTORYHMÄSSÄ: VESA-PEKKA KIRSI NIMITETTY ALMA MARKETSIN LIIKETOIMINTAJOHTAJAKSI JA ALMA MEDIAN JOHTORYHMÄN JÄSENEKSI

BA Vesa-Pekka Kirsi (s. 1969) on nimitetty Alma Markets -yksikön liiketoimintajohtajaksi sekä Alma Media -konsernin johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa tehtävässään viimeistään 1.9.2019. Kirsi on työskennellyt vuodesta 2011 liiketoiminnan eri johtotehtävissä Fonectalla, viimeksi Fonecta B2B-liiketoimintojen johtajana. Kirsillä on aiempaa kokemusta digitaalisen liiketoiminnan, myynnin ja markkinoinnin johtamisesta Suomessa ja kansainvälisesti, muun muassa Tanla Solutionsilta, Openbitiltä ja Nokialta.
Kirsin monipuolinen kokemus kansainvälisen liiketoiminnan johtamisesta ja uuden digitaalisen liiketoiminnan kehittämisestä antaa hyvän perustan kasvavan ja erinomaisesti kannattavan Alma Marketsin luotsaamiseksi, Alma Median toimitusjohtaja Kai Telanne sanoo.

Alma Media on hieno esimerkki digitaalisessa transformaatiossaan jo pitkällä olevasta, hyvin johdetusta yhtiöstä. Viime vuosina vahvasti kasvanut Alman kansainvälisin segmentti, Alma Markets, on kasvutarinan ehdottomasti mielenkiintoisin alue. Otan nyt innostavan haasteen ja mahdollisuuden vastaan, sanoo Vesa-Pekka Kirsi.

Lisätietoja: Kai Telanne, toimitusjohtaja, Alma Media, puh. 010 665 3500

Alma Media Oyj
Elina Kukkonen

Jakelu: NASDAQ Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.almamedia.fi

Alma Media on digitaalisiin palveluihin ja julkaisutoimintaan keskittyvä mediakonserni. Yhtiö tarjoaa uutissisältöjen lisäksi hyötytietoa elämäntyylin, työuran sekä liiketoiminnan kehittämiseen. Tunnetuimpia brändejä ovat Kauppalehti, Talouselämä, Affärsvärlden, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Monster.